حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یوتیوب باز هم یک قدم به جلو برداشت؛ منتظر ویدیو‌های ۳D VR باشید

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

برای شما در مورد پخش ویدیو های ۳۶۰ درجه در یوتیوب گفته بودیم. مدیر عامل یوتیوب، سوزان وژکیکی اعلام کرد یک نسخه جدید از نرم افزار بزودی در دسترس قرار خواهد گرفت. در این نسخه تغییرات زیادی را یوتیوب تجربه خواهد کرد که شاید در مرحله اول در ظاهر امکانات زیادی را نخواهید دید اما در چند ماه آینده بزودی قابلیت رسمی و وظیفه اصلی این بروزرسانی معلوم خواهد شد. در ادامه همراه باشید.

در حال حاظر نسخه‌ای که عرضه خواهد شد علاوه بر اضافه شدن امکانات بیشتر برای انتشار ویدیو، قابلیت های ادیت بهتری را نیز اضافه کرده است تا کاربران حرفه یوتیوب بتوانند به قسمت های مختلف ویدیو دسترسی داشته باشند. در نسخه آیفون این نرم افزار پخش ویدیو بهبود داشته است. افرادی که بازدید ویدیو آن ها بسیار بالا است، جز دسته افزادی به حساب می آیند که می‌توانند از قابلیت‌های جدید ارتباط با دنبال کنندگان کانال خود، استفاده کنند. در مورد اضافه شدن ویدیو های ۳۶۰ درجه در ترنجی خواندید اما موردی که با این بروزرسانی برنامه ریزی شده است، پشتیبانی از واقعیت مجازی سه بعدی است. با توجه به این که گجت های واقعیت مجازی اکنون به وسیله بسیار هیچان انگیر در مراسم رونمایی شرکت ها تبدیل شده است، بهره بردن از آن کمی محدود بود اما گوگل برای این که بتواند قدرت بی‌انتهای خود را در زمینه استریم ویدیو به دیگران نشان دهد، قابلیتی را اضافه کرده است تا افراد بتوانند از ویدیو های اپلود شده به صورت VR و مخصوصا سه بعدی بهره ببرند.

[aparat]http://www.aparat.com/v/oLKkq[/aparat]

علاوه بر فراهم شدن بستر سخت افزاری این موضوع، پشتیبانی آن توسط بیشتر دستگاه ها نیز به ارمغان خواهد بود. بدین صورت مهم نیست شما چه گوشی دارید زیرا فقط اجرای اپلیکیشن گوگل و خرید یک واقعیت مجازی برای شما (مثلا کاردبورد‌های گوگل) کافیست. یوتیوب این مورد را نیز اضافه کرد که بزودی قابلیت هایی برای ادیت نیز اضافه می‌شود تا پتانسیل فراوانی آن ایجاد شود.

[su_button url=”http://www.engadget.com/2015/07/23/youtube-has-a-new-mobile-app-now-real-3d-vr-video-coming-soon/” background=”#0fc5b7″]engadget[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....