حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل دعوتنامه‌های معرفی نسل بعدی اندروید را فرستاده است؛ هفتم مهر، روز مارشمالو خواهد بود!

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

به هفتم مهر ماه نزدیک می‌شویم و به نظر می‌رسد با دو رویداد مهم طرف باشیم؛ اول از همه رویدادی است که گوگل به مناسبت معرفی اندروید مارشمالو در این روز در شهر سانفرانسیسکو تدارک دیده و مراسم بعدی، مربوط به شرکت اچ تی سی می‌باشد. انتظار می‌رود طی رویدادی که گوگل در نظر دارد، دو دستگاه نکسوس جدید هم معرفی شوند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در رابطه با دو نکسوس جدید اطلاعاتی را در اختیارتان گذاشته بودیم و اینجا، به آخرین شایعات مربوطه می‌پردازیم؛ به نظر می‌رسد این شایعات کمی با اطلاعات قبلی تفاوت داشته باشند.

یکی از این دستگاه‌ها توسط الجی طراحی شده است که آن را با نام نکسوس ۵X می‌شناسیم. طبق آخرین اخبار، نکسوسی که توسط هوآوی طراحی شده، با نام نکسوس ۶P معرفی خواهد شد.

از مشخصات سخت‌افزاری می‌توان به اسنپدراگون ۸۰۸ به همراه ۲ گیگابایت رم برای نکسوس ۵X اشاره کرد. همچنین دوربین پشت این دستگاه، ۱۲٫۳ مگاپیکسل خواهد بود. صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰p به همراه اسکنر اثر انگشت، از دیگر مشخصات اصلی این نکسوس می‌باشد.

نکسوس هوآوی با اسنپدراگون ۸۱۰ به همراه ۳ گیگابایت رم عرضه خواهد شد. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، اسکنر اثر انگشت و صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی با کیفیت QHD، از مشخصات کلی این دستگاه خواهد بود. این اولین دستگاهی است که هوآوی، زیر پرچم نکسوس می‌سازد.

نظر شما در رابطه با اندروید ام و نکسوس‌های گوگل چیست؟

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/google_announces_android_marshmallowthemed_event_for_september_29-news-14076.php”]gsmarena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Hiit

سلام.ببخشید بی ربطه میتونید ی اموزش واسه انروت s6 بزارید؟من روت کردم حالت private mode دیگه فعال نمیشه.

sadeghi

چه بد قرار بود روز اول مهر همزمان با بازگشایی مدارس معرفی بشه تا بچه ها بیشتر استقبال کنن. :yahoo: :yahoo: واسه عید هم قراره اندروید اجیل و پشمک معرفی بشه. :whistle:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....