حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل با بروزرسانی آخرین نسخه از اپلیکیشن خود امکان اشتراک اسکرین شات هارا فراهم کرد

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

امروز شرکت گوگل با بروزرسانی آخرین نسخه از اپلیکیشن خود این امکان را برای کاربران اندروید ۶ فراهم آورد تا بتوانند اسکرین شات‌هایی که تهیه می‌کنند را با استفاده از ویژگی Now on Tap به اشتراک بگذارند. در ادامه با ما باشید.

شرکت گوگل پس از معرفی اندروید مارشمالو با ارائه امکانات جدید و به روزرسانی مداوم نرم افزار‌هایش هربار امکانات جدیدی را به کاربرانش هدیه می‌دهد و آن‌ها را شگفت زده می‌کند. یکی از این قابلیت‌های تازه اضافه شده امکان اشتراک اسکرین شات است؛ در این قابلیت شما با نگه داشتن دکمه home حالت Now on Tap را فعال کرده و با استفاده از گزینه ای که در گوشه پایین سمت چپ به وجود آمده، می‌توانید اسکرین شاتی از صفحه پیش روی خود بگیرید و آن را ازطریق یکی ازنرم افزار‌های توییتر، اینستاگرام یا Hangouts به اشتراک بگذارید.

google-now-on-tap-share-5 google-now-on-tap-share google-now-on-tap-share-3

در صورتی که از نسخه ۶ اندروید روی ابزار موبایل خود بهره می‌برید، می‌توانید برای اضافه شدن این قابلیت به فروشگاه Play Store مراجعه کرده و اپلیکیشن Google را به آخرین نسخه بروزرسانی نمایید.

.[su_button url=”http://www.technobuffalo.com/2015/12/11/google-makes-screenshot-sharing-easy-on-android-with-new-update/?utm_campaign=twitter-WP&utm_medium=twitter&utm_source=twitter” target=”blank” background=”#04c571″ rel=”nofollow”]technobuffalo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....