حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل استفاده از کلید‌های مجازی ناوبری را به اوج خودش رسانده است؛ آشنایی با قابلیت پنهان در اندروید نوقا

نوشته

7 سال قبل | 6 دیدگاه | مطالب ترنجی

اندروید را می‌توان به عنوان سیستم عاملی مطرح کرد که همیشه آزادی خاصی را به کاربر می‌دهد. از هوم اسکرین اصلی خوشتان نمی‌آید؟ یک لانچر دانلود کنید! از چیدمان نوتیفیکشن خوشتان نیامده است؟ خودتان به هر سیلقه‌ای که دوست دارید مرتب کنید! اجازه دهید در اینجا نکته‌ای را اشاره کنم. لذت استفاده از اندروید خالص در یک دستگاه شایسته تفاوت‌های زیادی با دیگر رابط‌های کاربری دارد و چه بسا بسیار بهتر باشد. اندروید ۷ نوقا به صورت رسمی برای دستگاه‌های نکسوسی عرضه شد. گوگل باز هم یک قدم به جلو رفته است و شخصی سازی اعمال شده برای دکمه‌های ناوبری را به اوج خودش رسانده است. در ادامه همراه باشید.

جالب اینجاست که دنیای شخصی سازی‌های اندروید لایه‌های عمیق تری دارد. بد نیست اگر دستگاه نکسوسی دارید به سراغ SystemUI بروید زیرا می‌توانید قسمت‌هایی را عوض کنید که فکرش را هم نخواهید کرد. تغییرات عمده در کلید‌های ناوبری مجازی در اندروید را در دستگاه‌های الجی بیشتر دیده بودیم. دستگاه‌های سامسونگی به دلیل طراحی متفاوت از کلید‌های مجازی بهره نمی‌برند اما بر اساس تجربه کلید‌های مجازی هم بازخورد بسیار خوبی خواهند داشت و اگر در مورد استفاده یا عدم استفاده از آن ها کمی دید منفی دارید، بهتر است بگوییم که نداشته باشید.

 تغییرات اعمال شده در قسمت کلید‌های ناوبری در اندروید سمت و سوی اضافه کردن عملکرد‌های اصلی را به این قسمت دارد. در ادامه خواهید دید که به چه ظریق می‌توان مدیریت حافظه کلیپ‌بورد را به قسمت کلید‌های مجازی اندروید اضافه کرد. بر اساس گزارش‌های منتشر شده این قابلیت قرار است در آپدیت‌های بعدی در محلی برای دسترسی سریع تر قرار بگیرد و حتی گفته شده است که این قابلیت برای دیگر دستگاه‌های نکسوسی که از کلید‌های مجازی استفاده می‌کنند هم عرضه خواهد شد.

 

۱٫

۲٫

۳٫

۴٫

۵٫

۶٫

۷٫

۸٫

نظر شما چیست؟
[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Hidden-in-Nougats-code-Google-is-making-the-virtual-navigation-buttons-fully-customizable_id84470″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]
اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mr.MJ

به به،عالی :good:

scott forstall

من یه بار تجربه کار با کلید مجازی رو داشتم واقعا بد بود…شایدم عادت نکرده بودم
اصلان نمیتونم بدون دکمه هوم کنار بیام 🙁
یهو وسط بازی یا استفاده از برنامه باید برای کلید مجازی سوایپ کنی یهو نمیشه اصلان یه وضعی :))

Mr.MJ

اتفاقا خوبیه کلید مجازی اینه ک مث کلید فیزیکی چراغش خاموش نمیشه و بعدش کلید هارو قاطی کنی

AK_007

عزیز میتونی فعالش کنی ک همیشه روشن باشه یا همیشه خاموش
دست خودته

mohsenTR

هرکاری میکنم نمی تونم با کلید مجازی ارتباط برقرار کنم
شاید واسه اینه که تا به حال فقط چندبار با مجازی کار کردم اما در هر صورت یه مقدار واسم آزار دهنده هست

Samsung--Electronics

سلام :bye: :bye:
کلید های مجازی هم مثل کلید های سخت افزاری معایب و مزایا خودشون رو دارن. 😉 او نقاط قوت اون ها می شه باه قابلیت شخصی سازی بالای اون ها اشاره کرد. :yahoo: می شه شکلشون رو عوض کرد :good: ، رنگشون رو تغییر داد و یا حتی جاشون هم عوض کرد. :yahoo: از معایب این کلید ها می شه به اشغال کردن بخشی از صفحه نمایش اشاره کرد . :negative:
کلید های فیزیکی بر خلاف مجازی قابلیت شخصی سازی ندارن ولی بر خلاف کلید های مجازی ، صفحه رو اشغال نمی کنن :yahoo: ، پایین گوشی الکی خالی نمی مونه :whistle: . می شه گوشی رو با دکمه هوم روشن کرد و به نظرم از همه مهم تر اینه که می شه سنسور اثر انگشت رو اونجا قرار داد. :yahoo:
بعضی از دوستان گفتن چراغ های کلید های فیزیکی خاموش می شه. این رو بگم که می شه این چراغ ها رو همیشه روشن گذاشت . :yes: :yes:
درکل بیشتر بستگی به شخص داره که با کدوم نوع دکمه راحت تره . :yes:
موفق باشید :rose:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....