حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل آدرس خود را روی سینی سیم کارت گوگل پیکسل نوشته است!

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | گوگل

عموما شرکت های مختف غافلگیری های مختلفی را در طراحی دستگاه خود دارند و درک آن ها عموما به میزان دقت شما برمی گردد. برخی از موارد اما خیلی سوال برانگیزتر به نظر می رسد. این بار در گوگل پیکسل شاهد یک نکته ظریف هستیم  آن هم روی سینی سیم کارت آن که با هم در ادامه مطلب بیشتر درباره آن خواهیم خواند، با ترنجی همراه باشید.

هر دستگاه موبایلی که می خرید از اولین کارهایی که انجام خواهید داد، قرار دادن سیم کارت درون آن است، حال یا باتری قابل تعویض سنتی (نه همانند الجی جی ۵) دارد و شما سیم کارت را با در آوردن قاب پشتی جا می زنید یا از سینی سیم کارت را با سوزن آن در آورده و سیم کارت خود را قرار می دهید. برخی شرکت ها برای بهبود و زیبایی بیشتر طراحی دستگاه های با بدنه یکپارچه خود، برخی اطلاعات را روی این سینی درج می کنند، برای مثال IMEI یا چیزهایی از این قبیل. گوگل اما چه چیزی روی سینی سیم کارت پیکسل های خود درج کرده است؟ آدرس دفترمرکزی خود!

ap_resize

بله، آدرس دفتر مرکزی گوگل روی سینی سیم کارت گوگل پیکسل درج شده است. همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، عبارت ۱۶۰۰ AMPHITHEATER MTN VIEW CA 94043 روی آن درج شده است که مخفف ۶۰۰ Amphitheatre Parkway, Mountain View, California, 94043, the United States of America است یعنی آدرس دفتر مرکزی گوگل!

طراحی شده توسط اپل در کالیفورنیا و سرهم شده در چین؟

هنوز دقیقا مشخص نیست که دلیل گوگل برای چنین تصمیمی چیست اما همانطور که می بینید این عمل انجام شده است. عبارت حک شده پشت آیفون ها را به یاد دارید؟ طراحی شده توسط اپل در کالیفورنیا و سرهم شده در چین؟ شاید گوگل نیز می خواهد بر کالیفرنیایی بودن خود و طراحی این دستگاه در امریکا تاکید کند و البته شاید هم دوست دارد شما آدرس دفتر مرکزی آن را حفظ کنید!

این آدرس روی سینی سیم کارت رنگ مشکی بیشتر خودنمایی می کند و در رنگ نقره ای کمتر، البته مورد آنچنان مهمی نیست چرا که سینی سیم کارت عموما داخل دستگاه است. نظر شما درباره این حرکت گوگل چیست؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/google_wrote_its_address_on_the_pixels_sim_trays-blog-21231.php”][/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Adroit

😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)