حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل، تلفن‌های هوشمند جدیدش را با نام‌های Pixel و Pixel XL در تاریخ چهارم اکتبر رونمایی خواهد کرد

نوشته

7 سال قبل | 4 دیدگاه | مطالب ترنجی

به جرئت می‌توان گفت که یکی از مورد انتظارترین تلفن‌های هوشمند امسال، مربوط به تلفن‌های جدید گوگل است که به کمک اچ‌تی‌سی تولید شده است. درست است؛ ما درباره نکسوس‌ها صحبت می‌کنیم، اما براساس گزارش جدید، به نظر می‌رسد که از این پس، باید این تلفن‌های هوشمند جدید را پیکسل بنامیم. چند روز پیش، خبری مبنی بر تغییر نام نکسوس‌های گوگل در بین منابع مختلف منتشر شد و حالا به نظر می‌رسد که این موضوع، جدی تر از قبل شده است. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

به نظر می‌رسد که امسال، شرکت‌های مختلف سعی کرده‌اند که تغییراتی در نام‌گذاری محصولات خود داشته باشند. سامسونگ برای گلکسی نوت جدید خود، به جای عدد ۶ از عدد ۷ استفاده کرد، موتورولا و لنوو برای محصولات پرچمدار خود از عبارت Z استفاده کردند و سونی، پرچمداران خود را با نام X روانه بازار کرده است. چندین سال‌ است که گوگل از نام زیبای نکسوس در محصولات خود استفاده می‌کند، اما احتمالا می‌دانید که گوگل قصد دارد بخش سخت افزار را جدی‌تر گرفته و خود را به عنوان یک قطب اصلی در زمینه تولید کننده تلفن‌های هوشمند اندرویدی معرفی کند. براساس گزارش جدیدی که امروز منتشر شده است، گوگل قصد دارد از نام پیکسل برای محصولات خود استفاده کند. این شرکت پیش از این، نام پیکسل را در تبلت پیکسل C به کار برد و حالا نوبت به تغییر نام تلفن‌های هوشمند این شرکت رسیده است.

Renders-of-the-HTC-Nexus-Sailfish (4)

گوگل پیکسل مربوط به همان مدلی است که در حال حاضر با نام رمز Sailfish می‌شناسیم؛ محصولی با صفحه نمایش ۵ اینچی و قیمت مناسب که احتمالا جایگزین نکسوس ۵ ایکس سال گذشته است. پیکسل XL نیز مربوط به مدل قوی‌تر و گران‌تر Marlin می‌شود که به یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی و مشخصات بهتر مجهز شده است. براساس شایعات قبلی، اچ‌تی‌سی وظیفه تولید این تلفن‌های هوشمند را برعهده گرفته است؛ اما برای اولین بار، تنها شاهد استفاده از برند گوگل و پیکسل در این محصولات خواهیم بود. بد نیست اشاره کنیم که این‌ها تنها دستگاه‌هایی نیستند که توسط گوگل رونمایی خواهد شد؛ اسپکیر جدید Google Home Assistant و کروم کست پلاس یا الترا با قابلیت پخش و استریم محتوای ۴K نیز از مواردی هستند که توسط گوگل رونمایی خواهند شد. درنهایت شاید گوگل از یک هدست واقعیت مجازی جداگانه براساس پلتفرم خود یعنی DayDream نیز پرده خواهد برداشت. تا به امروز تاریخ دقیقی درباره عرضه پیکسل‌های جدید گوگل منتشر نشده بود، اما منبع جدیدی اعلام کرده است که این محصولات گوگل در ماه بعد یعنی چهارم اکتبر رونمایی خواهند شد.

نظر شما چیست؟ شما درباره گوگل پیکسل و پیکسل XL چه فکر می‌کنید؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Goolge-to-announce-Pixel-and-Pixel-XL-phones-and-more-October-4th_id84871″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammad H

به نظرم نکسوس خیلی جذاب تر بودش تا پیکسل ?

Ramin 8890 gamer

وجدانا نکسوس بهتر از پیکسله…

mohsenTR

خوشگله…

grimm

اسمش منو یاد ۹۵۰ و۹۵۰xl میندازه :yes:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs