حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی گلکسی اس ۶ اج سامسونگ هم در آتش خود سوخت!

آبرو و حیثیت سامسونگ در چند ماه گذشته چندان روی خوشی به خود ندیده است. این ادعا را دست‌ کم به اعتبار رسوایی و افتضاح Galaxy Note 7 می‌توان به اثبات رساند. در حالی که قرار بود این گوشی یکی از بهترین گوشی‌های سال ۲۰۱۶ و نقطه پایانی بر کابوس‌های شبانه سامسونگ و مرهمی بر رؤیاهای پر و بال شکسته او باشد.

اما انگار بحث آتش گرفتن خود به خود گوشی‌های سامسونگ بنا نیست تنها محدود به نوت ۷ شود چون گزارش‌های رسیده حاکی از آن است که گوشی‌‌های Galaxy S7 edge و S6 edge نیز طعمه حریق ناخواسته شده‌اند.

charred-galaxy-s6-edge-2

فعلا در این مرحله به هیچ عنوان نمی‌توان گفت که گوشی‌هایی غیر از نوت ۷ دقیقا به همان علتی آتش می‌گیرند که اخیرا برای نوت ۷ اعلام شده بود. اگر هم در اثر حادثه و اتفاق بوده و عوامل بیرونی مانند استفاده از شارژرهای با کیفیت پایین یا دستکاری غیرمجاز دخیل بوده باشند باز سامسونگ ناگزیر است تا این بار هم قصه‌ای برای کاربران گوشی‌های خود سر هم کند. اما یک چیز قطعی و حتمی است و آن این که هر بار چنین اتفاقی می‌افتد، این نام نام شرکت سامسونگ است که ضربه می‌خورد.

یکی از کاربران Reddit با نام ReturnThroughAether تصاویری از گوشی Galaxy S6 edge را به اشتراک گذاشته که به طرز فجیعی در آتش سوخته است. خوشبختانه کسی در این آتش‌سوزی آسیبی ندیده است چون گوشی در حالت بدون استفاده روی میز کنار تختخواب قرار داشته است و از قرار چنان در سکوت سوخته که حتی خواب صاحب‌اش را آشفته نکرده است!

charred-galaxy-s6-edge

این کاربر ظاهرا موضوع را با تنی چند از نمایندگان سامسونگ در میان گذاشته اما نگفته که آیا از بابت جبران خسارت گوشی جایگزین دریافت کرده است یا خیر (احتمال موضوع هنوز در دست بررسی است). کاربر می‌گوید که این گوشی هیچ مشکلی قبلی از قبیل داغ شدن نداشته است.

البته در این حادثه علت‌های متعددی را می‌توان دخیل دانست چون در طول این سال‌ها گوشی‌های مختلفی را از برندهای معروف دیده‌ایم که بدون هیچ علت قبلی دچار مشکل شده‌اند. اما سامسونگ در حال حاضر زیر ذربین است و به طور قطع چنین گزارش‌هایی بار رسوایی سنگینی برای او در پی دارد.

charred-galaxy-s6-edge-3

گفته شده است که شرکت سامسونگ علت اصلی و دقیق حادثه نوت ۷ را می‌دانسته است و گوشی را به شکل معیوب روانه دست کاربران کرده است ولی آن قدر آمادگی نداشته تا این موضوع را در میان بگذارد. درست است که علت هنوز نامشخص است اما باور بر این است که دیر یا زود سامسونگ علت را اعلام می‌کند و از طرفداران و کاربران خود می‌خواهد تا همچنان به این برند اعتماد داشته باشند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Another-day-another-exploding-Samsung-Galaxy-S6-edge-catches-fire-on-nightstand_id89272″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
25 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MR.CAMPER

جای خالیه ترولهایی همچون میلاد دانش میلاد تک و میلاد۱۹۹۴گوگل چالتون و ……. زیر این پست شدیدا احساس میشه کسانی که تو سرپوش گذاشتن روی گندکاریهای سامسونگ استادن
………………………………………………………………..
سامسونگ گند زده با این باطریهاش امیدوارم تو اس۸ گندهای اینچنینی نزنه چون اگر بلایی ک سر نوت ۷ اومد سر اس۸ بیاد مجبور میشه بخش موبایلشو کلا تعطیل کنه
البته خبرهایی شنیده میشه مث اینکه قراره ال جی براش باطری بسازه امیدوارم از اتفاقهایی که براش میوفته درس بگیره
البته پیش از این اخباری بر انفجار اس۷ اج من شنیده بودم در کل ترکیدن گوشیهای سامسونگ چیز تازه ای نیس

milad.danesh

واقعا متعجبم از شعور تو مگه من کی سامسونگ بدی داشته و نگفتم

MR.CAMPER

ترول بازی حضرت عالی رو به وضوح تو لیگ ترنجی دیدم
واسه همین بهت میگم ترول

mega08

دقیقا اگه تو s8 تر بزنه ب هردلیلی . میشه گفت کاملا اعتماد مردمو از دست میده . برا من برند مهم نیس هرچی خوب باشه همونو میگیرم جز آیفون (ب خاطر سیستم عاملش) .
دادا طرفدار کدوم برندی؟

MR.CAMPER

طرفدار برند خاصی نیستم
طرفدار گوشی های خوبم
طرفدار سری نوت سامسونگ و گلکسی اس ۷ اج
اچ تی سی ۱۰
ال جی وی ۲۰
ایفون ۷ پلاس
سونی هم از زد۲ به بعد گوشیاش خوب شدن تو زد۵ عالی شد تو ایکس زد تو طراحیش گند زد

REZA

میزشم سوخت!

MR.CAMPER

وقتی یک تیکه چوب به اون ضخیمی رو اینجور کباب کنه ببین اگ تو جیب شلوار یا تو دست یهو اتیش بگیره چ اتفاقی میوفته
تصورش هم پشت ادمو میلرزونه چه برسه ک واقعا یکی همچین بلایی سرش بیاد

Saeed Mohammadipoya

حالا دم بزنید فقط سامسونگ اون از نوت۷
اون از اس۷
اینم از اس۶
خیلی با کیفیتن لامصبا
فقط سامسونگ
خودتونو گول بزنید

etemadian

این اولین باره که در مورد اس ۶ همچین خبری میشنوم ، فکر نکنم دلیل آتش گرفتنش با نوت هفت یکی باشه

●▬▬๑۩̮GOOOOOGᒪᕮ ۩๑▬▬▬●

نه بابا اینو ترولای سوتی فن میکنن نمیبینی بعضی هاشون بالا دارن خودشون رو جر میدن کار خودشونه وگرنه اس ۷ و اس ۶ هیچ مشکلی ندارن سامسونگ هم سلامتشون رو تایید کرده وگرنه گوشی های سری A هم گوشی های سمسونگ هستن پس چرا اونا نمیترکن ؟ تازه اونا پر فروشم هستن

چع ربطی داره به سری A
دقت کن دلبندم اکثرا دارای صفحه نمایش خمیده بودن که این اتفاق براشون افتاده یعنی میشه گفت مشکل تو طراحی بعدشم اون اقا انتقاد کرد چرا بهت برخورد؟ انتقاد پذیر باش!!!
و جالبه اخه چع ربطی به سونی داشت
زیاد سنگشو ((سام))بع زینه نزن اگه چیزی نمیماسه بهت
اگرم میماسه که مبارکع و بهت حق میدم طرفداریشو کنی

●▬▬๑۩̮GOOOOOGᒪᕮ ۩๑▬▬▬●

دلبندم فقط سری اج نترکیده دقت کن اس ۷ فلت هم ترکیده یا اس۵ یا … منظور از سری A یعنی اونا هم گوشی های پر فروش سامسونگ هستن پس چرا خبری از اونا نمیاد ؟ من بهت میگم چون اونا میان رده هستن و این چینی های بنجل ساز کاری با اونا ندارن و فقط میخان ابروی سامسونگ رو با پرچمداراش ببرن در ضمن بله چیزی اس سامسونگ بهم میماسه و اون هم بهترین گوشی ۲۰۱۶ هست که اینشالا تا عید میخرم

Saeed Mohammadipoya

خخخخخخ بهترین گوشی ۲۰۱۶ رودل نکنی یهو میترکه دستت بچه جان اینم منبع معتبر فون ارنا دگ حرف نزن

Phantom

هنوز نماسیده داره خودشو میکشه تا عید بماسه منفجر میشه

Saeed Mohammadipoya

بیخیال داداش

Saeed Mohammadipoya

خخخخخخ
اره جون خودت تضمینش بدرد عمش میخوره
خخخخخخ

Saeed Mohammadipoya

باز هم خدمتی دیگر از سامسونگ به تروریستهای داعش

Big S

خیلی فجیبه چرا مال ما یا اطرافیانم ک اس ۷ و اس۶ اج دارن نمیترکه اخه؟؟؟واقعا عجیبه
همه بگن میترکه من ک بازم سامسونگ میخرم جون هیشکدومو باور نمیکنم اکثر اطرافیانم اس۷ اج و اس ۶ اج دارن همه راضین نمیدونم این انفجارا چجوریه ک برا ما اتفاق نمیافته!!!
در کل اهمیتی نداره همش کار دشمنه?
فقط سامسونگ???

milad.danesh

چون به ندرت و هر چند میلیون یه همچین اتفاقی میوفته

milad.danesh

با اینکه این اتفاق برای اس ۶ تا حالا یک در چند میلیون اتفاق افتاده ولی با این حال همون هم نباید اتفاق بیوفته . مطمعنا انتظار ها از محصولات اینده سامسونگ با چنین اتفاق هایی بالاتر میره و سامسونگ برای روی برنگرداندن کاربراش اس ۸ رو باید یه سوپر فون بسازه

MOAZEZ

تو مسابقه ترنجی وقتی گفتم چون سامسونگ میترکه پس v20رو انتخاب میکنم یکی اومد گفت فقط نوت۷ میترکید. این یه نمونه رو تحویل یره بعد یه سرچ هم بکنه ببینه تعداد انفجارهایs7هم چیزی دست کم از نوت۷ نداشته و خبراش هست یکی یکی. سامسونگ اول و آخر یعنی بنجل.

Saeed Mohammadipoya

لایک

Vahid

داش من سونی z5 perimium دارم میخام ببینم می ارزه بدمش سونی ایکس زد بگیرم یا نه بدمش سونی ایکس بگیرم؟
و اینکه چرا تو منو وقتی صفحه رو بع راست میکشم دیگع اون منو اصلی نماید

Saeed Mohammadipoya

ایکس زد اره ارزش داره ولی خوب نیس پرمیوم با x عوض کنی

shahrokhsrz6727

باسلام بنده اس ۶اج پلاس دارم که واقعا ازش راضیم وهیچ مشکلی نداره وبعضی وقتها هم گوشی شب تا صبح در حال شارژ بوده ویادم رفته شارژو بکشم و حتی داغ هم نشده و سرعت وتصویرش هم عالیه و هیچ تعصبی هم به برند ندارم واز لحاظ ظاهرش هم بعد از نوت ۷ که دیگه نیست اوله

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار