حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی هوشمند Honor 8 از ماه جولای تا به امروز موفق به فروش ۱٫۵ میلیون دستگاه شده است

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | مطالب ترنجی

Honor به‌عنوان برند زیرگروه شرکت هوآوی روزگار خوشی را سپری می‌کند. در ماه جولای که Honor 8 رونمایی شد در کمتر از چهار روز به رقم شگفت‌انگیز ۵ میلیون ثبت‌نام اینترنتی متقاضی خرید این گوشی دست پیدا کرد. محصولی با دوربین پشتی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی و پردازنده‌ی کایرن ۹۵۰ در کنار ۳ یا ۴ گیگابایت رم که دست‌کمی از پرچم‌داران هوآوی ندارد از ماه جولای تا به امروز ۱٫۵ میلیون نسخه به فروش رفته است.

در ادامه با ترنجی همراه باشید.

نایب‌رئیس برند Honor آقای Zhao Ming ضمن اعلام این اطلاعات در کنفرانس روز جمعه این شرکت اضافه کرد که در ۹۹۹ روزی که از معرفی زیر برند Honor می‌گذرد و ۱۰۰ میلیون دستگاه با این برند به فروش رسیده است و حالا با عرضه‌ی Honor 8 در اروپا و آمریکا می‌توان افزایش فروش بیشتری را هم برای این برند انتظار داشت.

دیگر مشخصات Honor 8 شامل صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰، بدنه‌ی آلومینیومی و سنسور اثرانگشت روی پنل پشتی گوشی بوده و مشتریان می‌توانند از میان دو نسخه با حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی در کنار ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایتی با ۴ گیگابایت رم انتخاب کنند. دوربین جلوی این محصول ۸ مگاپیکسلی بوده و یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری انرژی موردنیاز دستگاه را تأمین می‌کند؛ این باتری می‌تواند با سرعت زیاد و تنها در مدت‌زمان ۳۰ دقیقه از ۰% شارژ به ۴۷% برسد. سیستم‌عامل نسخه ۶ اندروید هم در قالب رابط کاربری مخصوص هوآوی EMUI 4.1 به‌صورت پیش‌فرض بر روی این گوشی نصب‌شده است.

Honor 8 در آمریکا با قیمت ۳۹۹٫۹۹ دلار از طریق وب‌سایت Honor و در ایران هم با قیمت حدودی ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/1.5-million-Honor-8-handsets-have-been-sold-since-its-July-launch_id85281″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
riofarina

یک میلیون و هشتصد هزار تومان !!!!!!
یوخ بابا نه خبردی
یکی از زیباترین گوشیهایی هست که تا به امروز تولید شده شاید هم زیباترین.
قیمتش خیلی گرونه فعلا ارزش خرید نداره ،فکر کنم از p9 قیمتش کمتر بشه بزودی زود.
نتایج باتریشم اومده

mehdi_ss190

قیمتش الان ۱۳۰۰ هست،، البته غیر رسمی،، بعداز ورود رسمی به ایران پایین تر هم میاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش