حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی هوشمند Honor 8 به اندروید ۷٫۰ نوقا ارتقا پیدا می‌کند

هفته گذشته برخی از منابع اطلاع دادند که گوشی هوشمند Honor 8 اندروید ۷ نوقا از ۱۶ ژانویه دریافت خواهد کرد اما این به روزرسانی فقط شامل گوشی‌های آنلاک شده موجود در ژاپن می‌شد.

کمتر از یک هفته بعد که انتشار رسمی اندروید ۷ نوقا در ژاپن صورت گرفت گزارش‌هایی منتشر شد که در آنها گفته ‌شد اندروید ۷ نوقا برای گوشی هوشمند Honor 8 در دیگر کشورها نیز ارایه می‌شود.

honor-8-review-001

همچنان که انتظار می‌رفت این به روزرسانی برای EMUI 5.0 بود که Huawei Mate 9 را نیز دربرمی‌گرفت. ناگفته نباید گذاشت که این به روزرسانی از نوع نسبتا بزرگ است چون بر اساس یکی از اسکرین شات‌های منتشر شده حجم این به روزرسانی به ۲٫۲۷GB می‌رسید.

این در حالی است که به روزرسانی اندروید ۷ نوقا عرضه شده برای Honor 8 ژاپنی ۱٫۹۷GB حجم داشت. بنابراین این احتمال هست که همین به روزرسانی به شکل جهانی منتشر شود.

honor-8-review-004

هنوز فهرست کامل تغییرات به روزرسانی اندروید ۷ نوقا برای گوشی هوشمند Honor 8 منتشر نشده است اما این نکته مسلم است که جدای از تغییرات معمول موجود در اندروید ۷ نوقا، این به روزرسانی شامل برخی بهینه‌سازی‌های سیستمی، بهبودهایی در ثبات کار و تطبیق‌پذیری بهتر اپلیکیشن‌ها است.

از آن جا که این به روزرسانی به شکل افزایشی صورت می‌گیرد، احتمالا چند هفته‌ای طول می‌کشد تا به همه گوشی‌های Honor 8 در سرتاسر جهان برسد. شما نیز اگر صاحب گوشی هوشمند Honor 8 هستید، شاید زمانش رسیده که بخش به روزرسانی دستگاه خود را بررسی کنید.

honor-8-review-009

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Honor-8-starts-getting-Android-7.0-Nougat-update_id90211″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار