حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی جدید هوآوی با شماره مدل NCE-AL00، تاییدیه TENAA دریافت کرد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

یک گوشی جدید شرکت هوآوی، به تازگی توسط TENAA تاییدیه دریافت کرده است و دریافت این تاییدیه، بخشی از مشخصات‌فنی گوشی هوشمند ارزان‌قیمت جدید هوآوی را نشان می‌دهد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب، همراه ترنجی باشید.

گوشی جدید هوآوی با شماره مدل NCE-AL00 به یک صفحه‌‎نمایش ۵ اینچی اچ‌دی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل مجهز شده است و یک تراشه هشت هسته‌ای با فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتز، به آن قدرت می‌دهد.

سه گیگابایت حافظه رم به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا، از دیگر مشخصاتی است که برای گوشی جدید هوآوی فاش شده. یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت، انرژی هوآوی NCE-AL00 را تامین می‌کند. با وجود استفاده از یک باتری با ظرفیت بالا، ضخامت این گوشی، بسیار مناسب است؛ ابعاد فاش‌شده برای این گوشی، عبارتند از ۱۴۳٫۲ در ۷۰٫۴ در ۸٫۱ میلی‌متر و محصول جدید هوآوی، تنها ۱۴۵ گرم وزن دارد.

در بخش عکس‌برداری، این گوشی با یک شاتر اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی همراه شده است. سیستم‌عامل اندروید مارشمالو ۶٫۰ با رابط‌کاربری اموشن هوآوی، از دیگر مشخصاتی است که برای این گوشی فاش شده. علاوه‌براین، حسگر تشخیص اثرانگشت در پایین دوربین، جلب‌توجه می‌کند.

البته این گوشی، تنها محصولی نیست که شرکت هوآوی تا پایان سال جاری ارائه می‌دهد؛ هوآوی برای معرفی دو گوشی پرچم‌دار هوآوی میت S2 و هوآوی میت ۹ در سال ۲۰۱۶ برنامه‌ریزی کرده است و ارائه این دو محصول، می‌تواند به افزایش فروش هوآوی کمک نماید. براساس اطلاعات فاش‌شده، هوآوی میت ۹ با صفحه‌نمایش ۵٫۹ اینچی فول اچ‌دی، تراشه HiSilicon Hi3660 با هشت هسته پردازشی ۲٫۶ گیگاهرتزی، چهار گیگابایت حافظه رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری با رزولوشن ۴K و دوربین دوم ۸ مگاپیکسلی، در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد و احتمال می‌رود که هوآوی NCE-AL00 نیز تا پایان سه‌ماهه سوم جاری، ارائه شود. البته قیمت این گوشی، مشخص نشده است اما با توجه به سخت‌افزار به کار گرفته‌شده در آن، کم‌تر از ۱۵۰ دلار خواهد بود.

این سازنده چینی، به سختی تلاش می‌کند تا با ارائه محصولات مختلف در تمامی بازه‌های قیمتی، نظر مساعد کاربران را جلب نماید و سفارش بیش از ۵٫۳ میلیون واحد از گوشی جدید هوآوی آنر نوت ۸، صحت این ادعا را ثابت می‌کند.

مشخصات این گوشی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ آیا طراحی محصولات میان‌رده هوآوی، مورد پسند شما است یا ترجیح می‌دهید که گوشی‌های سری “آنر” هوآوی را خریداری نمایید؟

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/huawei_nceal00_passes_through_tenaa_with_13mp_camera_4000mah_battery-news-19943.php” target=”blank”]gsmarena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی