حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اچ تی سی وان ایکس ۹ به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با ثبت تصاویر به فرمت RAW و لرزشگیر اپتیکال مجهز خواهد شد

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

پس از رونمایی از گوشی وان ای ۹ (HTC One A9)، اچ تی سی چه برنامه‌ای برای گوشی بعدی دارد؟ اگر بر اساس تصویر یک تیزر که توسط Weibo منتشر شده است قضاوت کنیم، متوجه خواهیم شد دستگاه جدیدی که پس از وان ای ۹ خواهد آمد دارای یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی مجهز به تثبیت کننده اپتیکال تصویر است که با فرمت Raw تصاویر را به ثبت می‌رساند. آیا مشابه آنچه در وان ای ۹ مشاهده کردیم در اچ تی سی  وان ایکس ۹ هم خواهیم دید؟. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

درست است که این تولید کننده گوشی‌های هوشمند در چند سال گذشته با مشکلاتی مواجه بوده است اما با این وجود به نظر می‌رسد که در حال آماده ساختن یک دستگاه جدید برای رونمایی است. اخیراً در شایعاتی بسیار شنیده می‌شد که اچ تی سی در حال آماده سازی یک دستگاه میان رده به نام وان ایکس ۹ (HTC One X9) می‌باشد.

در حال حاضر چند عکس از این دستگاه به بیرون درز کرده و توسط TENAA تأیید شده است. از مهم‌ترین مشخصات این گوشی بر روی کاغذ می‌توان به دوربین ۱۳ مگا پیکسلی آن اشاره کرد که در تیزر هم به آن اشاره شده است. اما ما در مورد مشخصات این دستگاه مطمئن هستیم که این گوشی دارای یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰x1920 بهره می‌برد. یک پردازنده هست هسته‌ای با فرکانس ۲٫۲ گیگاهرتز در کنار ۲ گیگابایت رم در زیر پوستان این دستگاه قرار می‌گیرد. این دستگاه دارای ۱۶ گیگابایت داخلی می‌شود که به لطف درگاه میکرو اس دی تا ۱ ترابایت قابل افزایش خواهد بود. وان ایکس ۹ با یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو مزین خواهد شد و اندروید ۵٫۰٫۲ برای آن از سوی کارخانه سازنده در نظر گرفته شده است.

این حجم از شایعات زمانی اوج می‌گیرد که گوشی در هاله‌ای از ابهام است و احتمال می‌رود به رونمایی آن نزدیک می‌شویم. به نظر می‌رسد این مشخصات وان ایکس ۹ که اچ تی سی توسط یک تیزر در چین منتشر کرده است، فقط برای بازار چین در نظر گرفته شده است.


70a9c7c0jw1ez07tpfq74j20p014pjvl


[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Teaser-time-HTCs-next-smartphone-to-have-a-13MP-camera-OIS-and-shoot-in-RAW_id76670″ target=”blank” background=”#3ea075″ rel=”nofollow”]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Chaarshir_ahwaz

” فقط برای بازار چین ”

یا دش بخیر ، یه زمانی میگفتن فقط برای بازار آمریکا یا فقط برای بازار ژاپن

POONEL

مجهز هواهد شد!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان تودجی