حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی‌هوشمند سرفیس‌ فون مایکروسافت (Surface Phone) در سال آینده عرضه خواهد شد

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

در حالی‌که گوشی‌های پرچم‌دار مایکروسافت، به‌تازگی عرضه شده‌اند؛ گزارشات نشان می‌دهد این دو مدل، احتمالاً محصولات مدنظر مایکروسافت به‌عنوان پرچم‌دار سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل نبوده و این شرکت، قصد دارد تا بازار گوشی‌های‌هوشمند را با محصولات دیگری محک بزند. گفته شده است که این غول نرم‌افزاری، درصدد معرفی محصولی با نام «سرفیس فون» در سال آینده میلادی است. همراه ترنجی باشید.

لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰XL که به‌جای مانده از خرید نوکیا توسط مایکروسافت است، ظاهراً هدف نهایی این شرکت برای رقابت با دیگر گوشی‌های‌هوشمند پرچم‌دار بازار نخواهد بود. همان‌طور که در ابتدا خواندید، مایکروسافت قصد دارد تا “سری محصولات” اختصاصی خود را در سال آینده تولید نماید.

بنابر گزارش سایت Windows Central، آخرین همکاری مایکروسافت با اینتل برای تولید یک گوشی‌هوشمند رده‌بالا رها شده است و به‌جای آن، تیم سرفیس برروی توسعه و طراحی یک گوشی‌هوشمند قدرت‌مند مشغول شده‌اند.

شایعه شده است که اسم‌رمز رسمی این دستگاه، «NorthStar» خواهد بود. در حال‌حاضر، اطلاعات کمی از این گوشی در دسترس است اما اگر بخواهیم براساس دیگر محصولات سری سرفیس قضاوت کنیم، می‌توان احتمال داد که سرفیس فون به تراشه اینتل مجهز باشد. با فرض صحت این موضوع، ایده اجرای برنامه‌های ۳۲ بیتی برروی ویندوز ۱۰ موبایل، احتمالاً به‌واقعیت مبدل خواهد شد.

نزدیک‌ترین زمانی‌که می‌توان برای ارایه این مدل اعلام کرد، احتمالاً آگوست ۲۰۱۶ باشد؛ نزدیک به همین بازه‌زمانی، دومین به‌روزرسانی عمده ویندوز ۱۰ با نام «Redstone» مننتشر خواهد شد. در این‌صورت، مدتی بعد در پاییز ۲۰۱۶، یک‌سال پس از عرضه لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰XL، این گوشی عرضه می‌شود.

[su_button url=”http://www.neowin.net/news/microsofts-surface-phone-allegedly-releasing-in-2016″ background=”#1ac0b2″ icon_color=”#f90d0d”]neowin[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Alireza Nouri

از لپ تبلت سرفیس پرو ۳ ش که خیلی راضی ام فک کنم گوشی بی نظیری ارائه کنه، بی صبرانه منتظر محصولات جدید شگفت انگیز مایکروسافت هستم… :good: :good: :good: :yahoo: :yahoo: :heart:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی