حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

همه گوشی‌های گلکسی اس ۷ به روزرسانی نوقا را دریافت نمی‌کنند

اگر شما هم از دارندگان گوشی گلکسی اس ۷ یا گلکسی اس ۷ اج سامسونگ هستید قاعدتا چشم انتظارید تا به روزرسانی اندروید نوقا که از مدتی پیش انتشار یافته برای شما نیز ارسال شود اما… .

متاسفانه سامسونگ اعلام کرده که قرار نیست که به روزرسانی اندروید نوقا برای همه مناطق ارسال شود و چنین کاری در برنامه و دستورالعمل شرکت سامسونگ مصوب و تایید نشده است.

تا پایان ماه مارس (۱۱ اسفند تا ۱۲ فروردین) از به روزرسانی اندروید نوقا برای نسخه‌های جهانی گوشی گلکسی اس ۷ و احتمالا گوشی گلکسی اس ۷ اج سامسونگ نیز خبری نخواهد بود بلکه از ماه آوریل تا ماه ژوئن (از ۱۳ فروردین تا ۱۰ تیر) این به روزرسانی‌ را دریافت می‌کنند.

شرکت‌های متعدد اظهار کرده‌اند که برای دریافت اندروید ۷٫۱ نوقا و ارسال آن برای دستگاه‌های خود سختی‌های زیادی را متحمل می‌شوند که البته به طور دقیق مشخص نکرده‌اند این سختی‌ها به دلیل بروز چه مشکل یا مشکلاتی است اما ابزار امیدواری کرده‌اند که به زودی راه حلی پیدا می‌کنند تا به روزرسانی زودتر و سریع‌تر به کاربران برسد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.nextpowerup.com/news/33641/not-all-galaxy-s7-units-will-get-nougat-update-in-1q17/”]nextpowerup[/button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
rwgni

ما که اپدیت کردیم و بسیار راضی هستیم

Xperia

منم همچنین .دو هفته ایی میشه اپ کردم

Milad.tech

ota گرفتی شما؟
یا با اُدین فلش زدی؟

Max.oz

من ota آپدیت کردم البته واسه من سامسونگ نیست ولی اندروید ۷ یه پیشرفت بزرگه نسبت به ۶ که همون طور که خودتون میدانید اندروید ۵ به ۶ اینطور نبود

Xperia

با اودین فلش زدم .رام انگلیس

iranian_mind00

واقعا ترجمه تیتر انقدر سخت بوده یا سعی کردید با تیتر زرد بازدید جلب کنید ؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار