حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی‌های جدید موتو در همایش جهانی موبایل ۲۰۱۷ معرفی می‌شوند

لنوو در نظر دارد تا ماه آینده از سری جدید دستگاه‌های موبایل خود در همایش جهانی موبایل ۲۰۱۷ رونمایی کند. به نظر می‌رسد اواخر فوریه شاهد رونمایی از دست‌کم یک دستگاه هوشمند جدید موتو باشیم.

در حالی که لنوو و موتورولا خبری از آماده شدن خود برای شرکت در همایش جهانی موبایل ۲۰۱۷ نخواهند داد، اما می‌توانستند از عرضه Moto G5 Plus خبر دهند؛ گوشی‌ که نخستین بار اوایل ماه جاری دیده شد.      

آن ‌گونه که از نام آن برمی‌آید، این گوشی جایگزینی برای گوشی Moto G4 Plus به شمار می‌آید که سال گذشته به بازار آمد. به نظر می‌رسد مشخصه‌های برجسته این گوشی اندروید ۷ نوقا، صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی ۱۰۸۰p، پردازشگر هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۲۵ از شرکت کوالکام و باتری ۳۰۸۰ میلی‌آمپر ساعتی را شامل می‌شود.  

این احتمال نیز وجود دارد که لنوو در همایش جهانی موبایل ۲۰۱۷ از یک گوشی‌ هوشمند رده‌بالای موتو رونمایی کند اما به نظر می‌رسد احتمال این رویداد کم باشد چراکه این دوره از سال زمانی نیست که گوشی‌های رده‌بالا و پرچمدار موتو معرفی شوند.

به هر حال، باید دید که موتورولا و لنوو چه چیزهایی را در همایش جهانی موبایل ۲۰۱۷ در معرض نمایش قرار می‌دهند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/New-Motorola-Moto-phones-MWC-2017_id89979″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار