حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال‌جی نام +UltraWide Mobile را ثبت کرد؛ گوشی‌های با نسبت صفحه‌نمایش ۲۱:۹ در راهند

نوشته

7 سال قبل | 4 دیدگاه | مطالب ترنجی

به‌تازگی شرکت ال‌جی، اقدام به ثبت پتنت جدیدی کرده است که می‌تواند جالب به‌نظر برسد. این شرکت کره‌ای قصد دارد تا گوشی بالارده‌ی جدید خود با سیستم‌عامل اندروید ۷.۰ را در نیمه دوم سال ۲۰۱۶ با نام احتمالی ال‌جی وی ۲۰ (LG V20) معرفی کند. علاوه بر این، ال‌جی درحال کار بر روی فناوری‌های دیگری است؛ احتمالا باید به‌زودی، شاهد عرضه گوشی‌های هوشمند با نسبت صفحه‌نمایش ۲۱:۹ از سوی ال‌جی باشیم. در ادامه همراه ترنجی باشید.

lgtrademark2

با توجه پتنت ثبت شده از سوی ال‌جی، احتمالا در آینده شاهد استفاده از صفحه‌نمایش با نسبت بزرگ‌تر از ۱۶:۹، یعنی نسبت ۲۱:۹ در گوشی‌های هوشمند بالارده خواهیم بود. ا‌ل‌جی، نام تجاری +UltraWide Mobile را برای صفحه‌نمایش‌های با نسبت ۲۱:۹ ثبت کرده است. نسبت ۲۱:۹ درحال حاضر برای صفحه‌نمایش‌های سینما استفاده می‌شود. انتظار می‌رود که این صفحه‌نمایش، مقداری عریض‌تر و بلندتر از نسبت معمول ۱۶:۹ باشد. عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند جدید با این نسبت صفحه‌نمایش از سوی شرکت‌های مختلف در آینده جالب خواهد بود.

ال‌جی در سال‌های گذشته نیز اقدام به عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند با نسبت صفحه‌نمایش ۴:۳ کرده بود؛ گوشی‌های سری ال‌جی وی‌یو (LG VU)، صفحه‌نمایش عریض‌تری نسبت به گوشی‌های دیگر داشتند. با این حال، باید صبر کنیم و ببینیم که گوشی‌های هوشمند با نسبت صفحه‌نمایش ۲۱:۹ در آینده چگونه خواهند بود.

نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/LG-applies-for-UltraWide-Mobile-trademark-219-smartphone-screen-in-bound_id83700″ target=”blank” background=”#1cf5a5″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pika

به نظر میاد مربوط به گوشی های منعطف باشه
البته قبلا هم گوشی دراز معرفی کرده بود LG bl40 chocolate
گوشی های سری VU هم جا برای پیشرفت داشتن به عنوان فبلت , حیف..

milad.tech

یه بار دیگه هم فکر کنم نسبت ۱۶:۹ رو تو یه گوشی دیگه از سری chocolate گذاشته بود خیلی گوشی بلند و کشیده بود
به نظرم به عنوان یه ایده خیلی خوب و خلاقانست اما از نظر کاربردی خیلی جالب نیست فکر کنم گوشی خیلی بلند بشه

AK_007

گوشی ی مقدار ب کنترل تلوزیون شبیه میشه!

mahdi ak

یادت بخیر ال جی وی یو دوسال باش خاطره دارم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی