حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوریلا گلس +SR شیشه‌ی محکم و ضد خش ایده آل برای ساعت‌های هوشمند و گجت های پوشیدنی

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

کرونینگ سازنده‌ی مشهور گوریلا گلس که محصولات این شرکت از صفحه‌نمایش اکثر تلفن‌های همراه محافظت می‌کند امروز گوریلا گلس +SR را معرفی کرده که به گفته‌ی این شرکت یک نوآوری پیشرو با ترکیبی جدید جهت استفاده در گجت های پوشیدنی است.

برای جزئیات بیشتر با ترنجی همراه باشید

شرکت کرونینگ معتقد است که مقاومت این شیشه‌ی جدید در برابر خط و خش به حدی است که به‌عنوان جایگزین پوشش محصولات لوکس از آن استفاده شود، مشخصاً کرونینگ اینجا به شیشه‌ی sapphire که در محصولات لوکس استفاده می‌شود، اشاره ‌کرده است؛ به‌علاوه گوریلا گلس +SR تا ۷۰% مقاومت بیشتر در برابر ضربه و ۲۵% بازتاب کمتر نسبت به محصولات هم‌رده‌ی خود دارد. درمجموع به نظرمی رسد که آینده‌ی گجت های پوشیدنی درزمینهٔ مقاومت در برابر سقوط و خش‌پذیری با وجود این محصول بسیار روشن خواهد بود.

کرونینگ تاکید کرده که گوریلا گلس +SR به‌صورت تجاری آماده‌شده و ساعت‌های هوشمند و گجت های پوشیدنی که از این شیشه‌ها استفاده خواهند کرد اواخر همین امسال روانه‌ی بازار خواهند شد. مطمئناً اینکه ببینیم چه گجت هایی از این تکنولوژی جدید بهره می‌برند نیز جذاب خواهد بود؛ شاید اولین آن‌ها Apple Watch 2 باشد.

گوریلا گلس +SR دومین محصول شرکت کرونینگ در سال ۲۰۱۶ بوده و بافاصله‌ی کمی نسبت به گوریلا گلس ۵ که در نوت ۷ بکار رفته معرفی‌شده است.

ویژگی‌های این شیشه در چند نمودار زیر با دیگر محصولات مقایسه شده‌اند.

5 6 7

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Corning-Gorilla-Glass-SR-is-a-tough-scratch-resistant-material-for-smartwatches-and-wearables_id84718″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SAMSUNG _ The Best Brand

درود بر گوریل دوست داشتنی :good: :good:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش