حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ Galaxy C5 Pro گواهی Wi-Fi را به صورت رسمی دریافت کرد

این روزها برند سامسونگ و گوشیهای تازه وارد آن دنیای اخبار گوشیهای هوشمند را پر حاشیه کرده است که این حاشیه ها حول محور نسل ۲۰۱۷ خانواده گلکسی A، پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی اس۸ و دو گوشی Galaxy C5 Pro و Galaxy C7 Pro می چرخد.

اگر اخیرا با اخبار پوشش داده شده در وبسایت ترنجی همراه بوده باشید پس حتما مشاهده کردید که اطلاعات گوشی Galaxy C5 Pro بار دیگر در TENAA فاش شد و همینطور پیش تر شاهد لو رفتن اطلاعات گوشی Galaxy C7 Pro در FCC بودید. در وبسایت خبری phonearena خبری مبنی بر دریافت گواهی Wi-Fi سامسونگ Galaxy C5 Pro منتشر شده است که ما را یک قدم به معرفی رسمی این دو گوشی هوشمند یعنی Galaxy C5 Pro و Galaxy C7 Pro در تاریخ ۲۱ ژانویه نزدیک می کند.

سامسونگ Galaxy C5 Pro

از جمله مشخصات فنی این گوشی هوشمند باید به صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی آن اشاره کرد که با پوشش مستحکم Gorilla Glass پوشانده شده است و کیفیت FHD را با رزولوشن ۱۹۲۰ * ۱۰۸۰ به نمایش می گذارد و همینطور در بالای این پنل یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی قرار دارد که وظیفه برقراری تماس ویدئویی و عکسهای سلفی را بر عهده دارد. پنل پشتی سامسونگ Galaxy C5 Pro نیز مانند دوربین جلو به یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی مجهز است و همینطور در پشت گوشی یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی وجود دارد.

بخش پردازنده مرکزی سامسونگ Galaxy C5 Pro را چیپست هشت هسته Snapdragon 626 تشکیل می دهد و در کنار این پردازنده یک چیپست Adreno 506 قرار دارد که برای انجام امور گرافیکی مورد استفاده قرار می گیرد و در آخر باید گفت که حافظه داخلی و RAM این گوشی ۶۴ گیگابایت و ۴ گیگابایت گزارش شده است. قرار است دو گوشی Galaxy C5 Pro و Galaxy C7 Pro در سه رنگ طلایی، آّبی و صورتی با سیستم عامل اندروید ۶٫۰٫۱ در تاریخ ۲۱ ژانویه مصادف با ۱ بهمن ماه معرفی شوند که برادر بزرگتر آن به صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی و باتری حجیم تری نسبت به سامسونگ Galaxy C5 Pro مجهز می باشد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-Galaxy-C5-Pro-receives-its-Wi-Fi-certification_id89425″]phonearena[/button]

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........