حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی نوت ۷ به بهترین صفحه‌نمایش در بین گوشی‌های هوشمند، مجهز شده است [به‌روزرسانی شد]

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

صفحه‌نمایش‌های محصولات سامسونگ، همواره عملکرد قابل‌قبولی داشته است و کیفیت آن‌ها همواره توانسته رضایت بسیاری از کاربران را علی‌رغم برخی انتقادات نظیر رنگ‌های بیش از حد اشباع‌شده، جلب نماید. به‌تازگی، دیسپلی‌میت، مدعی شده است که صفحه‌نمایش گلکسی نوت ۷ در مقایسه با صفحه‌نمایش مورد استفاده در دیگر گوشی‌های هوشمند، عملکرد مناسب‌تری دارد. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

به‌دلیل عملکرد مناسب صفحه‌نمایش محصولات سامسونگ، بسیاری از شرکت‌‌ها برای محصولات خود از صفحه‌نمایش‌های ساخت سامسونگ استفاده می‌کنند و این سازنده کره‌ای، همواره در تلاش بوده است تا عملکرد نهایی صفحه‌نمایش‌های محصولات خود را ارتقا دهد. به همین جهت، به‌نظر می‌رسد که گلکسی نوت ۷ به بهترین صفحه‌نمایش در بین گوشی‌های هوشمند، مجهز شده باشد.

در بررسی‌های اولیه در بسیاری از وب‌سایت‌های معتبر به صفحه‌نمایش گلکسی نوت ۷، به‌عنوان نقاط قوت گوشی پرچم‌دار سامسونگ اشاره شده است. با این‌حال، دیسپلی‌میت، به‌تازگی اعلام کرده است که صفحه‌نمایش گلکسی نوت ۷ براساس بررسی‌ها و آزمایش‌های انجام‌شده، بهترین نمایشگری محسوب می‌شود که یک گوشی‌هوشمند با آن ارائه شده است.

به گفته‌ی دیسپلی‌میت، تقریباً هر بررسی و آزمایشی که بر روی صفحه‌نمایش گلکسی نوت ۷ انجام شده است؛ از پیشرفت‌هایی در نمایشگر این محصول در مقایسه با گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۷، حکایت دارد. بررسی‌های دیسپلی‌میت، هم‌چنین نشان می‌دهد که صفحه‌نمایش گلکسی نوت ۷ سامسونگ، از یک طیف رنگ گسترده بهره می‌برد؛ این موضوع، بدین معنی است که محدوده رنگی که صفحه‌نمایش فبلت جدید سامسونگ می‌تواند تولید نماید، گسترده است و به کاربران، اجازه می‌دهد تا جزئیات و عمق بیش‌تری از نظر “رنگ” مشاهده نمایند.

با این‌حال در نهایت، کاربران، صفحه‌نمایش گلکسی نوت ۷ را قضاوت خواهند کرد و در صورتی‌که سامسونگ بتواند نظر مساعد کاربران را با نمایشگر فبلت پرچم‌دار جدید خود جلب نماید؛ می‌تواند مدعی باشد که بهترین صفحه‌نمایش در بین گوشی‌های هوشمند را برای گلکسی نوت ۷ طراحی کرده است.

همان‌طور که در ابتدا گفته شد، برخی از کاربران، ادعا دارند که رنگ‌ها در صفحه‌نمایش گوشی‌های هوشمند سامسونگ، بیش‌ازحد پررنگ هستند یا با رنگ اصلی و واقعی تفاوت دارند. در همین رابطه، گفته می‌شود که صفحه‌نمایش محصولات سامسونگ، نمی‌تواند رنگ‌های سفید را به درستی نشان دهد. برای آشنایی بیشتر با مشکل اصلی صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند سامسونگ، این مقاله اختصاصی را در ترنجی بخوانید.

برای اطلاع، گلکسی نوت ۷ به صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی سوپرآمولد Quad HD با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل، تراشه اگزینوس ۸۸۹۰ سامسونگ و اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام، چهار گیگابایت حافظه رم، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی مجهز شده است و تنها در مدل “خمیده” در دسترس خواهد بود. البته یک مدل از فبلت گلکسی نوت ۷ سامسونگ با شش گیگابایت حافظه رم در بازار چین عرضه خواهد شد که ۹۱۴ دلار قیمت دارد.

به‌روزرسانی:

دیسپلی‌میت، اعلام کرده است که روشنایی صفحه‌نمایش‌های گلکسی نوت ۷ در نهایت به ۱۰۴۸ نیت می‌رسد که در بین صفحه‌نمایش به‌کار گرفته‌شده در گوشی‌های هوشمند، بیش‌ترین میزان روشنایی را دارد. پیش‌تر، گلکسی اس ۷ اج با بیش‌ترین میزان روشنایی ۸۵۵ در حالت خودکار در زیر نور خورشید، رکورد به ثبت رسانده بود.

علاوه‌براین، صفحه‌نمایش گلکسی نوت ۷ با چهار طیف رنگ و اسکرین مود، همراه است؛ نمایش تطبیقی، آمولد سینما، آمولد Photo و حالت پایه صفحه. هم‌چنین، لازم به‌ذکر است که گلکسی نوت ۷ به‌عنوان اولین گوشی‌هوشمند از پخش فیلم‌های HDR پشتیبانی می‌کند و دیسپلی‌میت، اعلام کرده است که فبلت جدید سامسونگ با دو حسگر بررسی نور محیط، عرضه می‌شود. یکی از دو حسگر، در جلوی گوشی قرار دارد و دیگری، در پشت گلکسی نوت ۷ جای گرفته است. استفاده از حسگر سنجش نور محیط دوگانه، باعث خواهد شد تا کاربران به روشنایی تطبیقی صفحه‌نمایش، بیش از قبل اعتماد نمایند.

همان‌طور که احتمالاً می‎دانید، سامسونگ از یک حالت فیلتر نور آبی در گلکسی نوت ۷ استفاده کرده است و به کمک این ویژگی، نور آبی محدود می‌شود و استفاده از صفحه‌نمایش در شب، راحت‌تر خواهد بود. در نهایت، دیسپلی‌میت، سامسونگ را برای استفاده از پوشش گوریلا گلاس ۵ در فبلت پرچم‌دار خود ستوده است و ادعا می‌کند که این پوشش، عملکرد بسیار خوبی در برابر خط و خش دارد. حالت بهبودیافته “صفحه‌نمایش همیشه روشن” در گلکسی نوت ۷ بنابر نتایج به‌دست‌آمده از بررسی‌های دیسپلی‌میت، بسیار مناسب بوده است.

از بررسی‌های انجام‌شده بر روی صفحه‌نمایش گلکسی نوت ۷، هم‌چنین مشخص شده است که این فبلت، بالاترین نسبت کنتراست را در نور محیط دارد و بازتاب نور در صفحه‌نمایش، بسیار کم است.

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2016/08/galaxy-note-7-best-smartphone-display/” target=”blank”]ubergizmo[/su_button] [su_button url=”http://www.sammobile.com/2016/08/09/displaymate-finds-that-the-galaxy-note-7%E2%80%B2s-display-can-go-as-high-as-1048-nits-of-peak-brightness/” target=”blank”]sammobile[/su_button]

موقتا امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی