حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی سی ۹ پرو به صورت رسمی معرفی شد: اولین گوشی سامسونگ با ۶ گیگابایت رم

نوشته

7 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار، سامسونگ، موبایل

بعد از مدت‌ها شایعه و اخبار مربوط به سی ۹ پرو، این گوشی اندکی قبل به صورت رسمی در چین معرفی شد که به نظر می‌رسد تنها کشوری خواهد بود که این گوشی در آن عرضه می‌شود. با ما در ادامه همراه باشید.

مسلما سی ۹ پرو گوشی نیست که بتوان آن را رقیب آیفون ۷ و یا جانشین نوت ۷ نامید ولی با این حال، این گوشی مجهز به ۶ گیگابایت رم شده است!

سی ۹ پرو به یک صفحه نمایش ۶ اینچی و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ مجهز شده است. پردازنده جدید هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۵۳ که از چهار هسته Cortex-A72 و چهار هسته Cortex-A53 تشکیل شده است به همراه پردازگشر گرافیکی آدرنو ۵۱۰ به این گوشی قدرت می‌دهند. به طور کلی، انتظار عملکرد خوبی را از اسنپدراگون ۶۵۳ مخصوصا روی این گوشی داریم.

در بخش طراحی، سی ۹ پرو بدنه‌ای فلزی دارد و به نظر می‌رسد که طراحی این گوشی ترکیبی از زبان طراحی سامسونگ و طراحی سری میت هوآوی و گوشی جدید اوپو، R9s پلاس است.

samsung-galaxy-c9-pro-4

سی ۹ پرو اولین گوشی سامسونگ است که از ۶ گیگابایت رم استفاده می‌کند. ۶۴ گیگابایت نیز برای حافظه داخلی (قابل ارتقا با میکرو اس دی) این گوشی در نظر گرفته شده است.

در بخش دوربین، گلکسی سی ۹ پرو به دوربین اصلی و سلفی ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده است. هر دو دوربین دارای دیافراگم ۱٫۹ می‌باشند.

همچنین باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر برای این گوشی در نظر گرفته شده است. ظرفیت باتری این گوشی بیشتر از اکثر گوشی‌های این کمپانی است اما نباید فراموش کرد که صفحه نمایش ۶ اینچی مصرف زیادی دارد. به طور کلی احتمالا این گوشی باتری متوسطی خواهد داشت.

این گوشی به ویژگی‌های دیگری مانند حسگر اثر انگشت، اسپیکر‌های استریو (در بالای دکمه پاور)، یو اس بی‌Type-C، پشتیبانی از ۴G وکدک HiFi مصحول شرکت Cirrus مجهز شده است. علاوه بر این سی ۹ پرو با تکنولوژی Samsung Pay آمده است که کاربر را قادر می‌سازد تا با استفاده از قابلیت‌هایی مانند NFC هزینه محصولات و سرویس‌ها را پرداخت کنند.

در بخش نرم افزار، سی ۹ پرو به اندروید مارشملو و رابط کاربری تاچ ویز سامسونگ مجهز شده است.

گلکسی سی ۹ پرو در رنگ‌های طلایی و رز گلد و با قیمتی معادل با ۴۷۰ دلار به بازار عرضه خواه شد.

در ادامه می توانید تصاویر مربوط به سی ۹ پرو را مشاهده کنید:

samsung-galaxy-c9-pro-3 samsung-galaxy-c9-pro-2 samsung-galaxy-c9-pro-1

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-Galaxy-C9-Pro-officially-unveiled-as-the-manufacturers-first-phone-with-6GB-of-RAM_id86873-body_id86832-official_id86779-21174.php”]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
danial kn

مشکل سامسونگ اینه که به جز پرچمداراش برای مدلای دیگه حتی بالارده اصلا خوب پشتیبانی نمیکنه وخیلی دیر اندروید جدید رو منتشر میکنه.

amirit

شرمنده میپرسم ترنجی جان ولی اسپیکر استریو در بالای دکمه پاور دقیقا یعنی کجای گوشی؟؟

FaRaZ SONY

اِسک اِوری وِر :)))

FaRaZ SONY

اِسکی* 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سید علی موسوی
علاقه مند به دنیای تکنولوژی و اسمارتفون ها :)نگرانی در باره اینکه چه کسی در چه موردی در حال پیشی گرفتن از شماست را رها کنید و فقط کار خود را انجام دهید و بهترینی باشید که می توانید