حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی ای ۷ ۲۰۱۷ (Galaxy A7 2017) بار دیگر لو رفت

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

مدت زیادی است شایعات سری ۲۰۱۷ خانواده گلکسی ای (Galaxy A) سامسونگ منتشر می شود. تقریبا از هفته اول شهریور شاهد انتشار این اخبار بودیم و حالا در انتهای هفته چهارم آبان یعنی پس از گذشت دو ماه هنوز خبر رسمی درباره آن ها دریافت نشده اما شایعات هنوز ادامه دارند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با گلکسی ای ۷ ۲۰۱۷ (Galaxy A7 2017) آشنا شویم.

screen-shot-2016-11-18-at-19-41-17-540x312در جدیدترین موردی که از گلکسی ای ۷ ۲۰۱۷ لو رفته است می توان تاییدیه بلوتوث مدل SM-A720F را دید. اگر مدل های خانواده گلکسی A را به یاد داشته باشید، مدل AX00 متعلق به سری ۲۰۱۵ و مدل AX10 متعلق به سری ۲۰۱۶ است. به همین روال می توان گفت مدل AX20 برای سری ۲۰۱۷ خواهد بود.

طبق رندری که تا پیش از این از گلکسی ای ۵ ۲۰۱۷ لو رفته بود می توان حدس زد که طراحی گلکسی ای ۷ ۲۰۱۷ نیز شبیه به همان رندر باشد. به این صورت که دوربین اصلا بیرون زده نیست و حتی کمی داخل بدنه قرار گرفته است، چیزی شبیه به خانواده گلکسی جی X پرایم. بلندگوی آن نیز شبیه به همین خانواده و در بالای لبه سمت راست دستگاه است، چیزی شبیه به تصاویر زیر:

samsung-galaxy-a5-2017-renders-4 samsung-galaxy-a5-2017-renders-1تا پیش از این به صورت نسل به نسل دیده ایم که خانواده گلکسی A از قابلیت های خانواده گلکسی اس را به خود اضافه می کند. این بار علاوه بر طراحی ظاهری به نظر می رسد که حداقل شاید مدل A7 سری ۲۰۱۶ تحت گواهینامه IP68 ضد آب باشد که خبر جالبی است.

شاید مدل A7 سری ۲۰۱۶ تحت گواهینامه IP68 ضد آب باشد

از نظر مشخصات فنی می توان به حضور چیپست های اگزینوس سامسونگ در سری ۲۰۱۷ اشاره کرد که مدل اگزینوس ۷۸۸۰ سامسونگ با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز به گلکسی ای ۷ ۲۰۱۷ خواهد رسید. حافظه رم ۳ و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت خواهد بود، دقیقا شبیه به آنچه که هم اکنون در مدل ۲۰۱۶ آن می بینیم. نمایشگر همان  ۵٫۷ اینچ FHD باقی خواهد ماند و باتری نیز از ۳۳۰۰ میلی آمپر بیشتر نمی شود. پورت USB Type C نیز به طبع ورود به سال ۲۰۱۷ برای این دستگاه در نظر گرفته می شود.

دوربین های عقب و جلو اما هر دو به ۱۶ مگاپیکسل ارتقا پیدا خواهند کرد. انتظار می رود که سری ۲۰۱۷ خانواده گلکسی ای در میانه های ماه بعد میلادی یعنی تقریبا یک ماه دیگر رسما معرفی شوند. نظر شما درباره مشخصات احتمالی این دستگاه ها چیست؟ تا کنون شایعاتی درباره گلکسی ای ۳ ۲۰۱۷ و گلکسی ای ۵ ۲۰۱۷ نیر با هم در ترنجی خوانده ایم. به نظر شما کدام یک از این سه دستگاه در خانواده گلکسی ای ارزش خرید بیشتری دارد؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.sammobile.com/2016/11/18/galaxy-a7-2017-receives-bluetooth-certification/”]sammobile[/button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
iranian_mind00

اسپیکرش کجاست ؟!

iranian_mind00

پیداش کردم ، بالاتر از دکمه پاورشه ! جای عجیبیه

Mohamad

فک نکنم طراحیش چندان زیاد فرق کنه توهمون طراحیه قبلی میمونه و شاید بیرون زدگیه دوربین کمتر شه واحتمالا یه تغییرات کوچیکی شاید بکنه که فقط از مدل ۲۰۱۶ تشخیص داده شه اماکلا سریه خیلی خوبی هستش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)