حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس ۷ ممکن است در زمان عرضه ۱۰ درصد قیمت کمتر از حد انتظار داشته باشد

نوشته

8 سال قبل | 8 دیدگاه | ترنجی

ه نظر می‌رسد که پرچمدار جدید می‌تواند مفهومی تازه را ایجاد کند. ظاهراً در جشن سالانه رییس سامسونگ الکترونیک آقای Kwon Oh-Hyun اظهاراتی در مورد سبک بازاریابی این شرکت بیان داشته است. او اینگونه اظهار کرده است که ” گوشی‌های هوشمند، تلویزیون‌ها و دیگر محصولات تکنولوژی در حال ورود به رکود است” در حالیست که این شرکت “تکنولوژی و سبک جدید تجارت” را معرفی کرده است. این سخنان فسلفی با این جمله تکان دهنده ختم می‌شود ” اگر ما در برابر تغییرات مقاوت کنیم دوام نخواهیم آورد” در ادامه با ترنجی همراه باشید.

به طور معمول جشن‌ها و مناسبات هر شرکت که برگزار می‌شود هر سخنی ممکن است گفته شود اما شاید حرف‌هایی که آقای Kwon گفته است را می‌بایست در ذهن خود داشته باشیم. شاید سامسونگ الکترونیکس تغییراتی که ناچار به انجام آنها می‌شود را در آذر ماه اعلام کند. به هر حال این مسائل بر روی خط تولید این شرکت اثر خواهد گذاشت. طبق شنیده‌ی تحلیلگران شایعه شده است که سامسونگ می‌خواهد قیمت گلکسی اس ۷ را نسبت به دیگر پرچمداران با ۱۰ درصد کاهش در زمان عرضه در نظر بگیرد.

شاید به یاد داشته باشید که سامسونگ چنین اقدامی را پیش از این انجام داده بود و گلکسی  قیمت اس ۶ و اس ۶ اِج را حدوداً با ۱۰ درصد کاهش به فروش می‌رساند. به نظر می‌رسد که این راهبرد به ثمر نشسته و اهداف تعریف شده را محقق ساخته است. ممکن است سامسونگ در جدال با سازندگان چینی گوشی‌های هوشمند تاکتیک کاهش قیمت را پیش گرفته است و با فروشگاه‌های آنلاین پاسخ گوی نیازها باشد.

هرچند که آخرین فصل سال برای سامسونگ به پایان رسیده است اما باید از بازار مناسب و فروش خوب گوشی‌هایش شکرگزار باشد. این شرکت سالی همراه با رکود را پیش رو خواهد داشت. به نظر می‌رسد بازار اشباع و رقابت برای نوآوری راهی جز کاهش قیمت برای قطب‌های تکنولوژی به جا نگذاشته است. سامسونگ الکترونیکس به دنبال فرصتی است که راه را برای تجارت این شرکت هموار کند.


[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/The-Samsung-Galaxy-S7-may-cost-10-less-than-expected-at-launch_id75440″ target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
M.R.P

اینکار برای رقابت با رقبای چینی اندرویدی لازمه و دیر یا زود مجبور میشن عکس العمل نشون بدن، همین ۱۰ درصد کاهش هم میتونه خیلیارو از خرید چینی ها منصرف کنه.

Iq021

ببخشید که به این پست ربطی نداره ولی سامسونگ دوتا مدل ۱۹ و ۲۲ اینچی
تبلت های ویوش لو رفت
با دستگیره های به روزتر
http://8pic.ir/images/plyig6htc4y9gridpdbx.jpg

milad danesh

تو چقد بامزه ایی اینجا داری هدر میری … جهت اطلاعت باید بگم هر چند تب جدید سامسونگ از نظرم خیلی بی ارزشه ولی اون رو برای اهالی کسب و کار معرفی کرده نه کاربران عادی … باهوووش یه ذره فک کن میخاد با این کارش کاتالوگ ها رو از مغازه ها و شرکت ها حذف کنه

Nfs

milad danesh
داداش برای عموم منتشر کرده ها نه برای شرکتی یا سازمانی
منم اولش فکر کردم واسه سازمان و شرکت ها هست ولی مثل اینکه واسه عموم منتشر کرده

Iq021

با هوش جان یکم اطلاعات کسب کن بعد ادای فنای با تعصبو دربیار و چرا نمیخواید قبول کنید که این طراحیش به درد نمیخوره :rose:

milad danesh

nfs جان برادر فدات بشم منم نگفتم دعوت نامه ایی میخاد بفروشه که میگم مشتری خاص داره من و شما که نمیریم بخریم چون به دردمون نمیخوره اما یه مغازه دار ممکنه به خاطر کارش بره بخره

milad danesh

اقای باهوش که نمیدونم از کی اینجا فعالیت میکنی همه کاربرا میدونن من اهل تعصب داشتن روی یه برند نیستم و برند مورد علاقه م اچ تی سی هست ولی فعلا از نوت ۵ استفاده میکنم … ثانیا من با شما که اهل منطق نیستی صحبتی ندارم .. جواب دوستم nfs دادم چون مثل شما بی ادب نیست و صحبت منطقی میکنه

Samsung--Electronics

:wacko: :wacko: :negative: عیب نداره
هر کس با چیزی که می نویسه ، شخصیت خودش رو نشون می ده. امیدوارم که همه با هم خوب باشیم :heart: :heart: :heart: :rose:
با نگاه شوخی از کنارش رد می شم و از شما تشکّر می کنم دوست عزیز :rose: :rose: :rose:
موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان تودجی