حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس ۷ اج مقام اول فروش اسمارت‌فون‌های مبتنی بر اندروید را در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۶ به دست آورد

نوشته

7 سال قبل | 14 دیدگاه | مطالب ترنجی

سامسونگ قصد متوقف شدن ندارد. این شرکت پس از شکست نسبی در گلکسی اس ۵ پروژه‌‌ی صفر را استارت زد و قصد دارد تا آن را به سرانجام برساند. پروژه‌ی صفر به عقیده‌ی من تنها برای یک تلفن خاص همانند  گلکسی اس ۶ نبود بلکه پروژه‌ی صفر تغییرات بنیادین در ساختار سامسونگ موبایل را موجب شده است. شرکت کره‌ای سامسونگ موفق شده است تا مقام نخست فروش تلفن‌های هوشمند اندرویدی در نیمه‌ی اول ۲۰۱۶ را با گلکسی اس ۷ اج به دست آورد.

با ترنجی همراه باشید…

گلکسی اس ۷ اج دستگاه بسیار شایسته و زیبایی است. این تلفن هوشمند هنوز یکی از بهترین‌های بازار به شمار می‌رود و با وجود معرفی گلکسی نوت ۷ هنوز هم یکی از محصولات خوب موجود در بازار است. این تلفن با امکانات جالب خود و همچنین دوربین و صفحه نمایش بی‌نقص‌اش به انتخاب اول مشتریان بدل شده است.

بد نیست که بعد از مدت‌ها باز هم نگاهی به سخت‌افزار این تلفن داشته باشیم:

  • صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی از نوع سوپر امولد با رزولوشن Quad HD
  • پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ یا اگزینوس ۸۸۹۰
  • چهار گیگابایت رم
  • دوربین ۱۲ مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی

با وجود آن‌که امسال شاهد معرفی پرچمداران واقعا خوبی تاکنون بوده‌ایم (همانند سونی اکسپریا ایکس پرفورمنس٬ الجی جی ۵ ٬ اچ‌تی‌سی ۱۰ و وان پلاس ۳) اما باز هم سامسونگ توانسته است رقبا را شکست دهد و صدر نشین جدول فروش جهانی تلفن‌های هوشمند اندرویدی گردد.

سامسونگ با فروش رویایی گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج حسابی جان گرفته است و به‌روزهای اوج خود در سال ۲۰۱۳ رسیده است. فروش اس ۷ اج بیش از انتظار سامسونگ بوده است و آن‌ها را غافلگیر کرده است.

samsung-galaxy-s7-edge-product-hero-16

براساس تحلیل داده‌های آماری گلکسی اس ۷ اج توانسته است با تعداد ۱۳٫۳ میلیون واحد فروش در صدر جدول بایستد. در مقام دوم شاهد حضور یک پایین‌رده‌ی خوش ساخت از سوی سامسونگ با نام J2 هستیم. گلکسی جی ۲ توانسته است ۱۳ میلیون واحد فروش را تجربه کند. در مقام سوم برادر کوچک نسخه‌ی خمیده‌ی اس ۷ یعنی اس ۷ معمولی جا خوش کرده است. فروش این تلفن بیش از ۱۱٫۸ میلیون در محموله‌های مختلف بوده است.

پیش بینی می‌شود که روند فروش عالی گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج در ماه‌های آینده‌ی میلادی نیز ادامه داشته باشد. سامسونگ امیدوار است که با عرضه‌ی گلکسی نوت ۷ بتواند سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهد.

نظر شما در این رابطه چیست؟

[su_button url=”http://www.sammobile.com/2016/08/02/galaxy-s7-edge-ruled-the-android-smartphone-market-in-the-first-half-of-this-year/”]sammobile[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Kamix 1353

واقعا لیاقت این سهم بزرگ رو از بازار داره.

Gooooogle

خو بهترین گوشی اندروید هست

بهترین گوشی=بشترین فروش

نوت هم که عالی تره :yahoo: :yahoo: B-) B-)

JAGUAR

در اروپا رتبه اول رضایت مشتریان
در آمریکا هم رتبه دوم رضایتمندی البته فقط با ۱ درصد اختلاف نسبت به رقیب که ایشالا با نوت ۷ اون ۱ درصد هم جبران میشه و سامسونگ باره دیگه به صدر آمار رضایتمندی مشتریان در آمریکا برمیگرده

JAGUAR

خانواده اس۷ در مجموع طبق تحلیل آماری منتشر شده ۲۵.۱ میلیون دستگاه فروش داشته و این یه آمار خیره کننده و عالی برای پرچمدار بی نظیر سامسونگ در نیمه اول سال ۲۰۱۶ بوده.
این روند در نیمه دوم با فروش عالیه نوت ۷ ادامه داره.
به احتمال بسیار زیاد تا چند هفته آینده سامسونگ قیمت مدل های اس۷ و اس۷ اج رو کاهش میده تا فاصله اونها رو با نوت ۷ بیشتر کنه و فروش بالایی رو برای هر۲ رقم بزنه.

i me

بازم طراحی تکراری و خسته کننده
شخصا طراحی ایفون ۶s plus و z5p رو ترجیح میدم

MASiH

ای داد بی داد ایشون طراحی آیفون ۶ اس پلاس و زد ۵ پریمیوم رو ترجیح می‌ده!! الآنه که آمار معکوس بشه و اس ۷ اج از عرش به فرش بیاد LOL :)))
– – –
دوست عزیز خداییش اگه حرفی برای گفتن نداری سکوت کن و حرفای بی ربط نزن ؛)

Gooooogle

عزیز حرف نمیزدی سنگین تر بودی چون سامسونگ از اپل بهتره شد بد (:

MEGA08

آخه چرا بحث میکنی با این بچه مچه ها. ولشون کن. بحث با اینا مثه اینکه برای ی بچه ۵ ساله بشینی حرف فلسفی بزنی

Samsung

۶s Plus خیلی فرق داره ..راست میگه … ۶s plus همون ۶ plus 2015 هست .. بنده خدا حق داره iphone se و ۵s و ۵ با هم خیلی فرق دارن واسه همون ایشون نمیتونه فرق بین s6 و s7 رو تشخیص بده ????

JAGUAR

مرسی از شما :heart: :rose:

samsung king

اول بودن لیاقت میخواد که سامسونگ داره

Blue Tech

والا ماکه دیروز چپ میرفتیم راست میومدیم از isheep ها و بیلبردای تبلیغاتی سونی اسم اس۷ اج رو میشنیدم یعنی قبولش دارن
خود سامسونگیام که دیوونشن
بایدم مقام اول دستش باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com