حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس ۸ پلاس احتمالا نمایشگر ۶ اینچی خواهد داشت

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | حتما بخوانید، سامسونگ، شایعات

با آغاز زمستان باید بگوییم فاصله زیادی تا رونمایی های هیچان انگیز و داغ پایان این فصل سرد فاصله زیادی نداریم. گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس یکی از با اهمیت ترین و یا شاید بدون اغراق، مهم ترین رونمایی در بین دستگاه های منتظر رونمایی باشد. شایعات زیادی درباره این رونمایی وجود دارد و امروز یک گزارش جالب منتشر شده است که آن را با هم در ترنجی مرور می کنیم، با ما همراه باشید.

یکی از شایعاتی که پس از لغو عرضه گلکسی نوت ۷ بسیار جان گرفت، افزایش اندازه نمایشگر برای هر دو مدل گلکسی اس ۸ بود. شایعات مختلف اتفاق نظری روی اندازه دقیق ندارند و اندازه ها بین ۵.۱ تا ۵.۶ اینچ برای مدل گلکسی اس ۸ و بین ۵.۷ تا ۶.۳ برای گلکسی اس ۸ اج بود. حال در گزارش جدید ادعاهای جدیدی می بینیم.

اولین مورد که توجه ما را به خود جلب کرد، اسامی دستگاه هاست. گویا سامسونگ تصمیم گرفته که هر دو مدل نمایشگر خمیده داشته باشند و دیگر دستگاهی با نمایشگر تخت تولید نکند. این تصمیم از استقبال بی نظیر کاربران برای مدل اج گلکسی اس ۷ گرفته شده است که منطقی هم به نظر می رسد اما من شخصا دوست ندارم. حال در نتیجه این تصمیم سامسونگ احتمالا دو دستگاه با نام های گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس را رونمایی خواهد کرد. همانطور که حدس می زنید،‌مدل پلاس نمایشگر بزرگتر دارد. البته که دوباره با این تصمیم به شخصه موافق نیستم، چرا که بیش از پیش سبب می شود با نام گذاری اپل مقایسه شود.

در این گزارش اندازه نمایشگرها به ترتیب برابر ۵ و ۶ اینچ برای گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس گزارش شده است. اختلاف ۱ اینچی کمی بعید به نظر می رسد اما این گزارش چنین ادعایی دارد. از آن جا که سامسونگ تصمیم گرفته تا برای جا دادن نمایشگر بزرگتر در همان اندازه قبلی، دکمه فیزیکی هوم را حذف کند، به نظر می رسد تصور نمایشگر ۶ اینچی دو لبه خمیده زیاد دور از ذهن نباشد.

همچنین ادعای ضد و نقیضی درباره حضور یا عدم حضور جک ۳٫۵ میلی متری صدا منتشر شده است. برخی از منابع آگاه ادعا می کنند دستگاه پیش تولید آن ها این خروجی صدا را ندارد اما برخی گزارش ها حاکی از وفاداری سامسونگ به این خروجی صدا است.

نظر شما چیست؟ این اتفاقات درباره گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس پلاس رخ خواهد داد؟ انتظارات و حدسیات شما چیست؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.sammobile.com/2016/12/23/galaxy-s8-plus-rumored-to-feature-6-inch-display/”]sammobile[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BLACK.

بابا چ خبره ۶ اینچ مگه جنگه از اونورم بخواد ۵ اینچ بده اصن نمیشه مطمعننا سامسونگ انقدر احمق نیست.

rezakhann

خدا میدونه سامسونگ داره به کجا میره
اگه ۵٫۷ به بالا بزنه نوت ۸ ( اگه تولید بشه ) دیگه چند اینچی میخواد باشه ؟

حالا هرچی فقط نترکه کافیه .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)