حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گفته می‌شود که تا دو هفته‌ی دیگر احتمالاً سونی فروش ساعت جدیدش را آغاز کند

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

یک سال قبل، سایت سرمایه‌گذاری جمعی ژاپن با نام Makuake و سایت سرمایه گذاری سونی ساعتی به نام  FES که از صفحه نمایش e-paper بهره می‌برد را روی وب سایت خود قرار دادند تا بشود برای آن جذب سرمایه کرد. اما اکنون پس از یک سال که از این موضوع می‌گذرد خبرهایی از این ساعت سونی منتشر شده است.در ادامه با ما همراه باشید.

گفته می‌شود که تا دو هفته‌ی دیگر احتمالاً سونی فروش این محصول را آغاز کند؛ ساعتی زیبا و ظریف که با ژست‌های حرکتی مختلف، می‌تواند تغیر شکل دهد! لازم به ذکر است یکی از عواملی که احتمالاً باعث می‌شود این ساعت فروش خوبی را تجربه کند عمر باتری آن است. این ساعت تا ۶۰ روز بدون هیچ مشکلی می‌تواند برای شما کار کند ولی مشکل وقتی مشخص می‌شود که بگوییم با صرفه نظر از این که این ساعت از صفحه نمایش e-paper بهره می‌برد، دلیل عمر زیاد باتری این ساعت هوشمند این است که هیچ سنسوری در آن به کار نرفته است و شما صرفاً با یک ساعت معمولی روبه رو هستید که شاید استفاده از همین فناوری e-paper، این ساعت را نسبت به دیگر ساعت‌های معمولی نیز محدودتر کند چون وقتی ساعت هوشمند شما از فناوری e-paper بهره می‌برد دیگر قادر نخواهید بود در محیط‌های تاریک از ساعت خود استفاده کنید. همچنین عمر باتری ساعت‌های معمولی نبز قطعاً بیشتر از ۱ ماه است و همین موضوع باعث می‌شود که فرضیه فروش بالای این ساعت به کلی نقض شود. شاید سونی هم این موضوع را می‌داند و به همین دلیل این ساعت ابتدا در غالب فروشگاه‌های لوازم الکترونیکی به فروش نخواهد رسید بلکه در صنعت مد و لباس به فروش خواهد رفت.
product_02.0
امیدواریم که سونی تا دو هفته‌ی آینده که قرار است این ساعت هوشمند را با قیمتی معادل ۲۴۲ دلاربه فروش بگذارد، چیز بیشتری برای گفتن داشته باشد. شما چه طور فکر می‌کنید؟ آیا به نظر شما این ساعت می‌تواند فروش خوبی را تجربه کند؟

[su_button url=”http://www.theverge.com/2015/11/16/9742078/sony-fes-watch-on-sale” background=”#189d5c”]theverge[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رضا (z best)

خیلی قشنگه وخاص
مهم فروشش نیس مهم اینه که متفاوته

Nfs

لایک :good:

Mostafa

میگن رابط کاربری جدید دوربین سونی هم منتشر شده
خدا بخیر کنه معزز رو

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....