حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گزارش ۳۰ امین سالگرد تاسیس MSI و رونمایی از محصولات جدید در ایران

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اخبار رسمی شرکت‌ها

اولین دوره جدید همایش رسمی MSI به مناسبت ۳۰ سالگی این شرکت در هتل اسپیناس تهران برگزار شد. در این مراسم جذاب و متفاوت که آقای Chris مدیر خاورمیانه این برند نیز حضور داشتند از محصولات جدید MSI شامل مادربورد، کارت گرافیک و هدست حرفه ای رونمایی شد.

آقای قضاتی در این مراسم به معرفی محصولات و فناوری های اختصاصی MSI پرداختند. در بخش اول سه دسته بندی جدید مادربورد ها شامل Gaming Performnce، Gaming Enthusiast و Gaming Arsenal معرفی شدند.

آقای قضاتی با بیان اینکه کمپانی MSI توسط گیمرها راه اندازی شده و تمامی محصولات این برند نیز توسط گیمرهای حرفه ای این شرکت مورد بررسی و تست قرار می گیرند. در صورتی که محصولات جدید MSI در مرحله تست با مشکلی از جمله سرعت پایین یا قطعی در شبکه مواجه شوند به سرعت نسبت به برطرف سازی آن اقدام می شود تا محصولاتی بی نقص وارد بازار شوند.

مادربورد Z170A Krait Gaming 3X یکی از مادربورد های جدید MSI به شمار می رود که سبک طراحی آن شبیه به یک مار است و در تولید آن از ترکیب رنگ سفید و مشکی استفاده شده است. مادربورد های سری M7 و M9 نیز از جدیدترین محصولات این برند به شمار می روند که امکانات بسیار مناسبی برای گیمرها و کاربران حرفه ای دارند.

msi-04

خنک کننده اختصاصی Twin Frzor VI در کارت های گرافیک سری Gaming Z و Gaming X مورد استفاده قرار می گیرند. فن های بلبرینگ دار سبب کاهش میزان لرزش و نویز در کارت های گرافیک می شوند. با توجه به لوله های انتقال حرارت، هیت سینک و فن های به کار رفته در کارت های جدید MSI شاهد دمای بسیار پایین تر نسبت به نسخه مرجع و تولیدات سایر برند ها خواهید بود. با حضور یک سیستم گیمینگ قدرتمند و هدست واقعیت مجازی HTC VIVE، این امکان برای حضار فراهم گردید تا واقعیت مجازی را تجربه کنند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....