حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گزارش مشکلات ال‌جی Urbane 2 ؛ اولین ساعت هوشمند دارای شبکه LTE مبتنی بر اندروید ور

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

ال‌جی Urbane 2 دارای شبکه LTE  است. داشتن دسترسی به دیتای سیمکارت بر روی ساعت هوشمند به این معنی است که دیگر نیازی به اتصال به گوشی هوشمند برای به‌روز کردن ساعت خود ندارید. اما پس از گزارش اولیه از مشکلات ظاهری این دستگاه شور و اشتیاق خریداران این ساعت فرو نشست. سوالی که باقی می‌ماند این است این مشکل به چه میزان است آیا بسیار گسترده است یا محدود به بعضی ساعت‌ها می‌شود؟

پپس از اعلام مشکلات ظاهری و سخت افزاری ال جی اوربان ۲ فروش آن متوقف شد و این شرکت این نمونه ساعت‌ها را از فروشگاه‌ها جمع آوری کرد. از جمله مشکلی که گزارش شده است عملکرد این ساعت هوشند در استفاده روزانه بسیار افت می‌کرد.

پس از این مشکلات ال جی با چند وبسایت خبری در این مورد ارتباط برقرار کرد و طی پیامی اعلام کرد که این ساعت دوباره به وی‌ترین فروشگاه‌ها باز خواهد گشت. با این حال طبق گزارش‌ها فروشندگان هنوز هنوز هیچ سفارش و برنامه‌ای برای فروش دوباره این محصول ندارند.

دو شرکت ال جی و گوگل با هم کاری هم اقدام به ساخت این ساعت هوشمن کردند که اولین ساعت مبتنی بر اندروید ور است. Urbane 2 از شبکه LTE پشتیبانی می‌کند و این به این معنی است که در آینده با این فابلیت وضعیت ساعت‌ها متحول خواهد شد. به عنوان مثال برای یک تمرین ورزشی یا کاری کوچک خارج از خانه دیگر الزامی به همراه داشتن گوشی خود ندارید و این ساعت هوشمند می‌تواند تا بازگشت به منزل در انجام کار‌های ضروری یاریتان کند. این دو شرکت امیدوارند که در آینده پا را فرا‌تر بگذارند و این قابلیت را توسعه دهند.

ساعت‌های هوشمند دیگری همانند الجی Urbane 1 هستند که از دیتای شبکه همرا با LTE بهره می‌برند اما هر کدام مبتنی بر پلتفرم خود‌‌ همان شرکت هستند و Urbane 2 اولین ساعت هوشمندی است که دارای اندروید ور است.به نظر شما داشتن پشتیبانی از دیتای سیمکارت همرا با شبکه LTE به چه یزان کاربرد دارد؟


[su_button url=”http://techcrunch.com/2015/11/19/lg-urbane-2-the-first-android-wear-smartwatch-with-cellular-pulled-from-stores/?ncid=rss” target=”blank” background=”#29976c”]techcrunch[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amirit

من هرچی خوندم نفهمیدم منظور شما از مشکلات چی بود. خوب یه کمم توضیح میدادین بد نبود

صدرا مخملی

مشکل از اندروید ور هست که با LTE مشکل داره
همین!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان تودجی