حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

«گرالفون» ترکیبی از تبلت و موبایل با سیستم عامل ویندوز ۱۰ و اندروید

گرالفون گوشی همراه جالبی است که با دو سیستم عامل ویندوز ۱۰ و اندروید کار می‌کند. تبلت‌های گرالفون نیز از این ویژگی برخوردارند اما زیاد جالب توجه نیستند منتها موبایل گرالفون دستگاه کم نظیری است.

این نوع گوشی همراه که یک شرکت فرانسوی با همین نام گرالفون آن را ساخته است در نمایشگاه CES سال ۲۰۱۷ که در لای وگاس آمریکا برپا است به نمایش گذاشته شد.

گرالفون در حقیقت دو گوشی تلفن همراه است؛ یک گوشی که دارای صفحه نمایش پنج اینچی به همراه پردازنده هشت هسته‌ای کوالکام است و سیستم عامل اندروید برای آن در نظر گرفته شده است. گوشی کوچک‌تر که در ترکیب با تبلتی هفت اینچی عرضه شده هم مجهز به ویندوز ۱۰ است و هم اندروید دارد. تبلت هفت اینچی همچنین دارای صفحه کلید مجزا برای خودش است و درون آن رم هشت گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی کارسازی شده است.

glaarphone-smartphone-tablet

گوشی/تبلت مجهز به اندروید و ویندوز ۱۰ به صورت اشتراکی هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارند. با این حال، با پردازنده‌های مختلف و متفاوت کار می‌کنند چون نسخه اندرویدی از پردازشگر هشت هسته‌ای کوالکام بهره می‌برد و نسخه ویندوز ۱۰ از پردازشگر اینتل اتم توان می‌گیرد.

این دستگاه ضخامتی به اندازه یک جعبه دارد و کاملا مشخص است که یک گوشی پنج اینچی را در دل یک تبلت هفت اینچی جا داده‌اند. ظاهرا برخی از شرکت‌ها مانند هوآوی و سونی با این محصول توجه و علاقه نشان داده‌‌اند چون تا به حال نمونه آن در بازار دیده نشده است.

glaarphone-phone

این دستگاه که با قیمت ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار در بازار عرضه خواهد شد قرار است به گفته شرکت سازنده اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی در دسترس کاربران قرار بگیرد. جزییات بیشتر درباره گرالفون زمانی افزایش می‌یابد که این دستگاه یک سال دیگر به دست ما برسد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.windowslatest.com/2017/01/07/graalphone-is-a-4-in-1-device-which-combines-windows-10-and-android/”]windowslatest[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AK_007

جالبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار