حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکلات تمام نشدنی اپل این‌بار با کند‌ شدن آیفون ۶ اس نسخه ۳۲ گیگابایتی!

مشکلات آیفون ۷ پلاس طی چند ماه گذشته حاشیه‌های فراوانی را برای کمپانی اپل ایجاد کرده است. این بار کند‌ شدن آیفون ۶ اس و ایجاد مشکلاتی در خواندن و نوشتن داده‌ها بر روی حافظه آیفون سبب شده تا کاربران آیفون ۶ اس دچار چالشی دردسرساز شوند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

آزمایش‌هایی که در چند روز اخیر توسط گروه تحقیقاتی ترنجی صورت گرفت، نشان داد که آیفون‌های ۶ اس با ظرفیت ۳۲ گیگابایتی، پس از مدتی کار کردن دچار مشکلاتی در سرعت انتقال داده‌ها شده و کندی شدیدی را در دستگاه ایجاد می‌کند. متأسفانه نتیجه تحقیقات تاکنون این ایده را در نظر کارشناسان ترنجی ایجاد کرده که کند شدن آیفون ۶ اس ۳۲ گیگابایتی ناشی از مشکلاتی در بخش مدیریت خواندن و نوشتن داده‌های بر روی حافظه این آیفون‌ها است.

آیفون ۶ اس، نسخه ۳۲ گیگابایتی که در مراسم معرفی آیفون ۷ جایگزین آیفون ۶ اس ۱۶ گیگابایتی شد، دردسرهای تازه‌ای را برای کاربران خود ایجاد کرده است. محققان ما با انجام مرحله دوم آزمایش‌های خود به این نکته پی بردند که در نسل جدید محصولات اپل یعنی آیفون ۷ با ظرفیت ۳۲ گیگابایت نیز از حافظه‌هایی مشابه آیفون ۶ اس ۳۲ گیگابایتی استفاده‌شده است. این نوع حافظه‌ها در مقایسه با ظرفیت‌های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عملکرد کندتری را از خود به نمایش گذاشته‌اند که این موضوع می‌تواند زنگ خطری جدی برای کاربران آیفون ۷ باشد.

کند شدن آیفون ۶ اس نسخه ۳۲ گیگابایتی دردسری تازه برای کاربران اپل

آزمایش‌های تیم تحقیقاتی ترنجی بر روی ۷ دستگاه آیفون ۶ اس ۳۲ گیگابایتی صورت گرفته که متأسفانه هر ۷ دستگاه عملکرد بسیار کندتری را نسبت به مدل‌های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی از خود به نمایش گذاشته‌اند. اختلاف سرعت در خواندن و نوشتن داده‌ها بر روی حافظه آیفون ۶ اس ۳۲ گیگابایتی در روزهای اولیه استفاده از گوشی چندان چشمگیر نیست اما مشکل از جایی خودنمایی می‌کند که میزان اطلاعات موجود در حافظه گوشی افزایش پیدا کرده و در آن مرحله است که سرعت خواندن اطلاعاتی همچون عکس‌ها، ویدیوها و… به‌طور شدیدی کاهش‌یافته و عملکرد کند دستگاه احساس می‌شود.

تأکید می‌کنیم که تمامی مسائل و مشکلات ذکرشده افزون بر آزمایش‌های انجام‌شده مربوط به آیفون ۶اس با ظرفیت ۳۲ گیگابایتی که اخیراً به همراه نسل جدید محصولات اپل وارد کشور شده‌اند، می‌باشد. اگرچه هنوز هیچ منبع رسمی اطلاعات و خبرهایی در این مورد ذکر نکرده است اما اگر دوستانی دارید که قصد خریدن آیفون ۶ اس ۳۲ گیگابایتی را دارند، به آن‌ها پیشنهاد خرید آیفون ۶ اس با سایر ظرفیت‌های ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی را دهید چراکه احتمالا پس از خرید، با کند شدن آیفون ۶ اس خود مواجه خواهند شد.

در ادامه می‌توانید تصاویری از آزمایش‌های صورت گرفته توسط خود گوشی را مشاهده نمایید. تصویر سمت چپ مربوط به آیفون ۶ اس نسخه ۶۴ گیگابایتی و تصویر سمت راست مربوط به آیفون ۶ اس نسخه ۳۲ گیگابایتی می‌باشد. ملاحظه می‌کنید که سرعت نوشتن اطلاعات بر روی نسخه ۶۴ گیگابایتی تقریباً ۱۸۲ مگابایت بر ثانیه بوده درحالی‌که سرعت نوشتن اطلاعات بر روی نسخه ۳۲ گیگابایتی تنها ۷۲ مگابایت بر ثانیه است.

کند شدن آیفون ۶ اس

اگر هر یک از شما عزیزان با مشکل کاهش شدید سرعت انتقال و خواندن و نوشتن داده‌ها و کند شدن آیفون ۶ اس نسخه ۳۲ گیگابایتی خود مواجه هستید، با اطلاع‌رسانی به تیم تحقیقاتی ترنجی می‌توانید به‌ تکمیل آزمایش‌ها و جمع‌آوری شواهد لازم برای یک نتیجه‌گیری کلی کمک کنید.

با سپاس فراوان از مهندس یادگاریان که مسئولیت سرپرستی و مدیریت این آزمایش را عهده‌دار بودند.

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Adroit

WoOoOoOoW
دمت گرم ترنجی
واقعا دمت گرم… ???

ZOOMMOBILE.IR

به به گروه تحقیقاتی آزمایشگاهی ترنجی هم شرو به کار کرد

rezarasnanireally

عملکرد چیپ های فلش اینطوریه ک وقتی مقدازی از اون پر میشه این اتفاق میفته و هرچی بیشتر پر بشه میشه گفت کند تر میشه اگر چ این حجم باید بیشتر از ۷۵ درصد باشه و همیشه توصیه میشه بیشتر از ۷۵ اون رو پر نکنیم و این مسئله طبیعیه اگر این تست توسط ترنجی گرفته شده اگر میشه دیتا گوشی پاک بشه دوباره تست گرفته بشه و این مشکل ایفون نیست

Hamid.Yadegarian

این تست با آیفونهای متفاوتی گرفته شده
هم با دیتای خالی و هم دیتای پر

miliofski

دوستان یه سوال
۶S 32 گیگ کی اومد؟!!
نمیدونستم ۳۲ گیگ هم داره 😐

Pouya Tech

والا منم گیج شدم راستش یکی از دوستام گفتش رفتم ایفون ۶sخریدم ۳۲ گیگ گفتم اون که فقط ۱۶ و۶۴و۱۲۸داره گفت نه امسال مدل جدیدش رو ساخته ۳۲ گیگ یعنی میگفت مدل جدید ساخته منم تو دلم گفتم خنگه ها حالا با این مقاله فهمیدم جریان چیه

Die-hard

س دوستان. اصلا ایفون ۶s۳۲ نداریم! ترنجی چی رو تست کرده در ازمایشگاهش!

Hamid.Yadegarian

آیفون ۳۲ گیگی همزمان با معرفی آیفون ۷ به بازار اومد و جایگزین نسخه ۱۶ گیگابایتی شد.

Shahryar

تا اونجا که من میدونستم نسخه ۳۲ نداریم

mahdi.seyyed.akbari

تازه اومده

عارف کمانی

دوستان عزیز
اپل امسال در کنفرانس معرفی آیفون ۷ ، نسخه ۳۲ گیگ آیفون ۶ اس رو هم روانه بازار کرد. این نسخه جایگزین نسخه ۱۶ شده و نسخه ۱۶ دیگر تولید نخواهد شد. از این لینک میتونید مشخصات کامل آیفون ۶ اس رو ببینید. نسخه ۳۲ گیگ هم مشخصه
http://www.gsmarena.com/apple_iphone_6s-7242.php

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد عادل فرخی
بگشای تربتم را بعد از وفات و بنگر، کز آتش درونم دود از کفن برآید