حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسوس در حال کار بر روی کروم‌بوکی گران قیمت است!

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ایسوس، برندهای مطرح فناوری

فروش موفقیت آمیز کروم بوک ها موجب شد تا شرکت های تولیدکننده لپتاپ تمایل بیشتری به توسعه آنها داشته باشند. اخیرا گزارش شد شرکت سامسونگ در حال توسعه دو کروم بوک رده بالا است و حال گفته می شود، ایسوس نیز به جمع توسعه دهندگان کروم بوک رده بالا پیوست. برای مشاهده ادامه مطلب با ترنجی همراه باشید.

به تازگی تصاویری از کروم بوک مورد اشاره ایسوس موسوم به C302CA آشکار شده که نشان می دهد این محصول به لولای ۳۶۰ درجه ای جهت تبدیل به حالت مختلف مجهز است. در زمینه سخت افزاری C302CA  شامل پردازنده Core m3-6730 اینتل، حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی می شود و خبری از یک گزینه اس اس دی نیست.

asus-chromebook-picture-800x597

البته انتظار داریم ایسوس گزینه HDD برای C302CA در نظر گیرد و نسخه نهایی کروم بوک جدید نیز ضخامت کمتری داشته باشد. در بخش صفحه نمایش باید به نمایشگری ۱۲٫۵ اینچی FHD با پشتیبانی از قلم و قابلیت لمسی اشاره کرد.

این کروم بوک توانسته از FCC ایالات متحده و چند مرکز اروپایی تاییدیه ای دریافت کند. شاسی محصول آلومینیومی بوده و یک اسلات کارت میکرو اس دی با آن همراه شده تا بتوان ظرفیت حافظه داخلی آن را افزایش داد.

asus_chromebook_c302_1

پشتیبانی از پورت USB-C، وای فای AC، بلوتوث و برخورداری از وبکم دیگر ویژگی های C302CA محسوب می شود. مشخص نیست این کروم بوک در چه زمانی معرفی خواهد شد اما انتظار داریم پیش از پایان سال با قیمت گزارش شده ۸۵۰ دلاری، معرفی شود.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://tablet-news.com/2016/10/21/asus-working-on-high-power-chromebook-with-big-price-and-rotating-hinge/”]tablet-news.com[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH