حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کروم برای اندروید بر روی ۱ میلیارد دستگاه نصب‌شده است

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

هفته پیش خبری درمورد این‌که برنامه Hangouts بر روی یک میلیارد دستگاه اندرویدی نصب‌شده است، منتشر شد. نصب بودن این برنامه بر روی یک میلیارد دستگاه اندرویدی به این معنی است که بیش‌ از یک میلیارد دستگاه اندرویدی در سراسر دنیا وجود دارد اما به دلیل این‌که گوشی‌های اندرویدی به صورت پیش‌فرض دارای برنامه Hangouts هستند، شاید این آمار تقلبی باشد اما نمی‌توان برای برنامه کروم هم همین حرف را زد. در ادامه همراه ترنجی باشید.

اخیرا کروم توانسته است تا به آمار نصب ۱ میلیاردی دست‌پیدا کند و اکنون از برنامه‌های محبوب گوگل در اندروید محسوب می‌شود. شاید به این دلیل که برخلاف دیگر برنامه‌ها و سرویس‌های گوگل که به صورت پیش‌فرض بر روی گوشی‌های اندرویدی نصب هستند، کروم بر روی بیشتر دستگاه‌ها به صورت یک برنامه از پیش‌ نصب‌شده نیست، باید آمار مربوط به این برنامه را بیشتر از دیگر برنامه‌های گوگل قبول داشته باشیم.

زمانی که این برنامه اولین بار در سال ۲۰۱۲ منتشرشده بود، تنها از دستگاه‌های اندرویدی که اندروید ۴٫۰ و بالاتر را اجرا می‌کردند، پشتیبانی می‌کرد و این برنامه تنها بر روی اندروید ۴٫۱ و نکسوس ۷ و دستگاه‌های نکسوسی به صورت پیش‌فرض نصب‌شده بود. کروم حتی بر روی دستگاه‌های غیرنکسوسی تا وقتی که اخیرا بیشتر شرکت‌ها ترجیح دادند تا از برنامه خود به‌جای کروم برای جلوگیری از تبلیغ استفاده کنند، به صورت پیش‌فرض نصب نبود.

آمار دانلود یک میلیاردی برای کروم بسیار عالی است. همچنین این برنامه برای سیستم‌عامل iOS موجود است و اگر هنوز این برنامه را برای گوشی خود دانلود نکرده‌اید، می‌توانید از طریق فروشگاه Google Play این برنامه را دانلود کنید.

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2015/07/chrome-android-1-billion-installs/?utm_source=mainrss” target=”blank” background=”#377431″]ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
negar

واقعا باز کردن صفحات سایتتون سخت شده،امروز حداقل هزار بار رفرش کردم تا یکیش باز شد،اینترنتمم شاتله :scratch:
مشکل از چیه ؟

پویا رحمانی

درود
از این بابت واقعا پوزش میخوایم خوشبختانه یا متاسفانه ترافیک سایت شدیدا بالا رفته و Server جوابگو نیست. در حال ارتقا هستیم به امید خدا بزودی شاهد بهبود چشمگیری در این زمینه خواهیم بود

negar

تشکر برای همه چیز :rose:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی