حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کدهای منبع اندروید ۷ نوقا منتشر شدند

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

آیا شما هم امیدوار به دریافت به‌روزرسانی اندروید ۷ نوقا هستید؟ هرچند مالکان گوشی‌های نکسوس همین‌الان هم خیالشان از بهره مندی این سیستم عامل راحت است اما دیگران باید همچنان منتظر بمانند. مطمئناً برخی از شما شانس بهره‌مندی از این سیستم‌عامل در چند ماه آینده خواهید داشت اما خبر خوب اینجاست که اندروید ۷ دیگر دور از دسترس نیست و افرادی که دوست ندارند صبر کنند تا تولیدکنندگان این سیستم‌عامل را برای آنان آماده کنند می‌توانند به‌زودی به نسخه‌های غیررسمی دسترسی داشته باشند.

در ادامه با ترنجی همراه باشید

 اینکه گوگل کدهای منبع اندروید ۷ نوقا را منتشر کرده است برای توسعه‌دهندگان و مشتاقان تغییر سیستم‌عامل خبر بسیار خوبی است چون از همین حالا می‌توانند برای آماده‌سازی این به‌روزرسانی اقدام کنند که قطعاً هم اقدام می‌کنند.

سیانوژن همین حالا تبدیل اندروید نوقا به سیانوژن مود ۱۴٫۰ را برای نکسوس ۵X آغاز کرده است و دیگر توسعه‌دهندگان هم به‌زودی کار خود را آغاز خواهند کرد. تنها کمی زمان نیاز است تا شما بتوانید اندروید نوقا را بر روی گوشی خود نصب کنید. اینکه چه زمانی این به‌روزرسانی‌ها آماده شوند مشخص نیست اما به شما قول می‌دهیم جامعه‌ی توسعه‌دهندگان بسیار سریع‌تر از تولیدکنندگان در این زمینه عمل خواهند کرد.

آیا شما هم حاضرید این رام‌های غیررسمی را امتحان کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

[su_button url=”http://www.androidauthority.com/android-7-0-nougat-source-code-released-713056/” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]androidauthority [/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش