حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کدام شایعه‌ها در مورد گلکسی نوت ۷ درست درآمد و کدام موارد اشتباه بود؟

نوشته

7 سال قبل | 19 دیدگاه | مطالب ترنجی

اطلاعات زیادی در مورد گلکسی نوت ۷  منتشر شد. حتی شاهد تصاویر و ویدیو‌های مختلف از این دستگاه بودیم اما در نهایت امشب پایانی بر تمام صحبت ها بود. ما ماندیم و یک گلکسی نوت که قرار است در روز‌های آینده باز هم سرتیتر مهم‌ترین اخبار باشد. در اینجا یک سری از صحبت‌ها عملی شد اما به احتمال زیاد بخشی از انتظارات شما بی جواب ماند. در ادامه همراه باشید تا در این مورد یک بررسی کوتاهی داشته باشیم.

۱. اگر به یاد داشته باشید در چند نمونه وارد شده به کشور برای هند شاهد دستگاهی ۶ اینچی بودیم که برخی از افراد معتقد بودند نوت ۷ دارای صفحه‌نمایش ۶ اینچی است. در کنار این صفحه‌نمایش شایعه‌هایی منتشر شد که انتظار ما را برای حافظه اصلی دستگاه به مرز ۲۵۶ گیگابایت رساند و باتری متصور شده را هم ۴۲۰۰mAh در ذهن سپردیم اما در نهایت امشب معلوم شد که گلکسی نوت ۷ در دو اندازه صفحه‌نمایش نیست و قرار نیست در چند حافظه‌هم عرضه شود. ۶۴ گیگابایت حافظه‌ اولیه در کنار پشتیبانی از میکرو اس دی و یک باتری ۳۵۰۰mAh مشخصات اصلی دستگاه خواهد بود.

۲. اصلا باید به سراغ اسم دستگاه هم بریم! اگر به یاد داشته باشید گفته شد که قرار است گلکسی نوت بعدی به جای گلکسی نوت ۶، گلکسی نوت ۷ باشد. این شایعه با موفقیت رو به رو شد و امشب شاهد رونمایی از گلکسی نوت ۷ بودیم. در جریان باشید که این کار دلایل و تحلیل‌های زیادی می‌تواند داشته باشد که اگر شما تحلیل خاصی دارید، خوشحال‌ خواهیم شد اگر برای ما ارسال کنید اما یکی از قطعی ترین دلایل که در زمان رونمایی هم اشاره شد، یکسال سازی عدد‌ها به نسبت سری اس است.

۳. نسخه فلت؟ همانطوری که در ویدیو‌های قبلی شاهد بودیم به نظر می‌رسد در کنار نسخه اج (هر چند کم) قرار است نسخه‌ای فلت هم رونمایی شود. با وجود این قضیه مخالف نبودیم اما به نظر من اج در این تصاویر معنی اج در سری اس ۷  یا  اس ۶ نیست. چرا که زاویه به شدت کمتر شده است. در هر صورت نسخه‌ای فلت در کار نبود و با نوت ۷ در یک حالت بسیار مناسب رو به رو هستیم.

۴. سامسونگ در زمینه تولید رم‌های مختلف برای شرکت‌های چینی اصلی ترین نقش را بازی می‌کند اما بر خلاف شایعه‌های منتشر شده مبنی بر این که قرار است نوت ۷ با ۶ گیگابایت رم معرفی شود، این اتفاق نیفتاد  و شاهد رونمایی از دستگاهی با ۴ گیگابایت رم بودیم. باز هم به نظر من اتفاق خنثی‌ای به شمار می‌رود و ضرورتی هم به این میزان رم نیست مگر این که بهینه سازی‌های اعمال شده به درستی باشد.

Samsung-Galaxy-Note-7-15

۵. اگر به یاد داشته باشید در ابتدای دیروز صحبت‌هایی در مورد یک قابلیت خاص از گلکسی نوت ۷ را شاهد بودیم. قابلیتی که می‌تواند تاثیر به شدت چشم‌گیری در مصرف باتری داشته باشد. این که ما تصمیم بگیریم رزولوشن اجرایی بر روی دستگاه چه رزولوشنی باشد. QHD ؟ یا شاید هم HD ! در هر صورت فعلا این مورد را نه می‌توان تایید کرد و نه حتی می‌توان رد کرد به همین دلیل فعلا هیچ نظری نمی‌دهیم اما امیدوار هستیم که عملی بشود. هر چند اگر قرار بود خبر نهایی را شاهد باشیم مسلما در وب‌سایت های خبری پس از بررسی باید صحبتی به میان می‌آمد. در هر صورت ویژگی مذکور پتانسیل این را داشت که سامسونگ در موردش بیشتر توضیح دهد.

۶. اما برسیم به چیپست اصلی دستگاه؛ در ابتدا سامسونگ هیچ صحبتی از سخت‌افزار اصلی دستگاه به میان نیاورد اما بعد از معرفی رسمی شاهد بودیم که بعضی از منابع خبری چیپست اصلی دستگاه را اگزینوس ۸۸۹۳ و اسنپ ۸۲۱ بیان کردند. بسیار خوشحال شدیم چرا که یکی از انتظارات ما  همین بود اما متاسفانه درست از آب در نیامد و باید اعلام کنیم که سخت‌افزار اصلی دستگا هماند گلکسی اس ۷ است. یعنی اسنپدراگون ۸۲۰ یا اگزینوس ۸۸۹۰ !

اکنون می‌دانید زمان چیست؟ هدف ها را برای آیفون ۷ تنظیم کنیم! پیش به سوی اپل.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Which-Samsung-Galaxy-Note-7-rumors-were-right-on-and-which-ones-were-way-off_id83770″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
19 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Kamix 1353

اکنون می‌دانید زمان چیست؟ هدف ها را برای آیفون ۷ تنظیم کنیم! پیش به سوی اپل.
واقعا. :yes:

amin697

باطری ۴۰۰۰
شیشه پشت
تغییر نکردن دوربین
رم ۶ که میگقتن …
:negative:
شایعات بود که محقق نشد اگه این تغییرات شده بود دیگه واویلا بود …. :bye:

جالبه اسنپ ۸۲۰ هست … سخت افزار هم همون s7

Gooooogle

جناب مگه سخت افزار اس ۷ چه شه چرا وقتی میتونه خیلی خوب اژ. ۴ گیگ رم استفاده کنه بیاد ۶ گیگ بزنه بجاش حافظه داخلی شو ۶۴ گرد جاله بعضی شرکتا حافه داخلی پرچم داراشونو ۱۶ میزنم نسخه ۳۲ هم حذف میکنن که پول بیشتری بگیرم ( میدونی فک کنی آپلو میگما ) یه چیز دیگه جدیدا خیلی شاخ بازی در میاری زیر همه پستای سام میای اراجیف میبافی اول این که نوت رو باید با نوت مقایسه کرد دوم این که شما اگه نوت جدید رو با اس ۶ مقایسه کنید تغیراتی هم داره

حسگر عنبیه چشم که امنیتش ۴ برار اثر انگشت (انشالاه اپل تو سال ۲۰۲۰ از استفاد میکنه )

صفحه نمایش hdr

رابط کاربری جدید با کلی بروز رسانی و تغیر

نسخه ۶۴ گیگ

پورت یو اس بی تایپ سی

قلم هوشمند s pen با کلی امکانات

تنیم رزولوشن صفحه نمایش و…..

در ضمن شک نکن تو زمینه دوربین و صفحه نمایش بهتر شدن

دیگه زیر پستای سام نبینمت گلم :bye: :bye:

Kamix 1353

ناراحت شدی نتونستی نظر اول رو بزاری پاسخ رو زدی؟
حالا این هیچ یه جدول هست مشخصات نوت پنج و هفت داخلش هست.اون رو مطالعه کن و سعی کن متوجه بشی هیچ شرکتی مشخصات گوشیهاشو شش ماه یکبار تغییر کلی نمیده. و یه خدا قوت هم بهت میگم که دیروز اینقدر پر تلاش بودی.

Hasan.sh

صفحه نمایش HDr؟
خخخخخ

milad danesh

این حسن اینقد شوکه شده که هنوز باورش نشده نوت ۷ محتوای hdr فیلمبرداری و پخش میکنه … گلم این چیزا برای ما عادیه برای شما میشه ارزو

Kamix 1353

هسن
به جات باشم یکهفته کامنت نمیزارم

Hasan.sh

اینقدر ادای ادمای بی سواد را درنیارین
نوت۷ فقط از محتوای hdr پشتیبانی میکنه ولی صفحه نمایش اون فقط قدرت بازتولید ۱۶میلیون رنگ را داره
یعنی نوت۷ فقط میتونه مختوای hdr را پردازش کنه
مغهموم شد؟؟؟

SONY 1946

ایفون هم که همه چیش لو رفته ?
?
?

Gooooogle

خیلی خوبه بدون شک بهترین گوشب ۲۰۱۶ آینه B-) B-) B-) B-)

amin697

واییییی چه آب سردی بود اون اسنپ ۸۲۱ همه خوشحال بودن یهویی وقتی همون سخت افزار قبلی شد ..

سامسونگ رو نکرد نکر آخر سر گندش امد بیرون تغییر نکرده …

کسی s7 داره قطعا این ارتقاع براش مهم نیست سخت افزارم همونه حتی :yes: :yes:

REZA

قطعا هرکسی بخواد ارتقا بده به خودش مربوطه!

Kamix 1353

یه حسی بهم میگه رنگ ایفون ایشون رز گلد هست.
آب سرد رو فکر کنم خودت لازم داری.کسی که اس۷ داره منتظره اس ۸ عست.کسانی که نوت ۵ دارند این فبلت براشون جذابه.میفهمی آیاااا؟
راستی جناب یه نگاهی هم به نداشته های ایفون در برابر این فبلت بکنی بد نیست.البته اگر بازم بخواهی بفهمی.

m@93

این گوشی همه چی تمومه هیچ کدوم از این امکاناتو تو هیچ گوشی پیدا نمیکنید واقعا حیف نیست پول این گوشی بری بدی ایفون اشغالو بخری که هیچکدم از این امکاناتو ونداره وفقط داره پول ان سیب گاززدشو میگیره
ضد اب بودن- اسکنر چشم- قلم spen با امکانات فراوون- قابلیت تغیر رزولوشن صفحه نمایش- کیفیت بالای صفحه نمایش و دوربین نسب به ایفون طبق برسی که سایت های معتبر هرسال انجام میدن – باتری بهتر – پشتیبانی از کارت حافظه- گوریلا گلس ۵- رابط کاربری زیبا وسسیستم عامل بدون محدودیت- پورتusb-c – طراحی زیبا – وسخت افزار قوی و سرعت زیاد در بین گوشی های اندرویدی هیچ کدوم از اینارو ایفون نداره یعنی در واقع ایفون جلوی این گوشی مثل این تلفن اسباب بازی ها میمونه

Ali Mousavi

ته تهش یه گوشیه خودتو خسته نکن B-)
کسی هم ک iosدوست داره میره آیفون میخره کسی ک قلم و این مواردی ک گفتی دوست داره میره نوت میخره

Kamix 1353

بد نیست اینها رو به جناب موسوی به جناب ۶۹۷ بگی.
از دیروز شهید کرده خودشو :whistle:

Ali Mousavi

والا کامیکس جان سر یه گوشی اینقدر ملت دعوا میکنن آدم اعصابش خورد میشه شرکت کنه تو بحث
ولی در کل بگم چیز خوبی بود نوت ایشون هم خیلی اشتباه کرد دعوا راه انداخت

saber133

من اس ۷ اج دارم خیلی امید داشتم به این نوت که بگیرمش ولی واقعا هیچی نداره به نظر که منو از اس ۷ اج بکشونه سمتش جز یک قلم…….
به نظرم سامسونگ این هدفو داره که که سری اس و نوتشو یک پارچه کنه و شایدم در یک روزی همزمان ۲ محصول رو معرفی کنه…
چون نوت الان فقط یک نسخه بهینه شده بسیار کوچیک از سری اس هستش با یک قلم. و یک نکته ای که تو این سری توجه منو جلب کرد سامسونگ همیشه سری اسشو موش آزمایشگاهی میکرد و قابلیت های عجیب غریب بهشون میداد و بعد کاملشو تو نوت میاورد ولی اینجا انگار پشیمون شده و حالا نوتو موش آزمایشگاهی کرده و یک سنسور عنبیه چشم رو رو اون اضافه کرده و کاملشو برای اس میاره….
به نظرم باید صبر کرد برای اس ۸
چون صد درصد شک نکنید بدنه اس ۸ فلزی هست. صفحه نمایش با کیفیت تر. و دوربین دوگانه و …… و تقریبا الان این حسو دارم نوت ۸ هم همین ویژگی هارو داره با کمی بهینه سازی برای سری نوت یک جورای اینکارش خوبه یک جورای بد خوبیش اینه که با این کارش حداقل یک احترامی برای مشتری هاش گذاشت و کسی که اس رو با یک قیمتی خریده حالا خوشحاله که همچنان یک پرچمدار از این شرکت دستشه

IZ.Tech

چه کامنت خوب و تحلیل خوبی در بسیاری از موارد با نظر شما موافقم دوست عزیز :rose:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....