حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کبری جت موستانگ ۲۰۱۶، ۱/۴ مایل در ۸ ثانیه

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

کبری جت موستانگ ۲۰۱۶ که از نسخه های دیگر کبری جت قوی تر و سریع تر است، قرار است در نمایشگاه سما امسال سما برای فورد نمایش داده شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

برنامه مدرن ساخت کبری جت موستانگ از ۵۰ عدد ماشین سال ۲۰۰۸ و بعد از آن همان ۵۰ عدد محدود ماشین ۲۰۱۰، ۲۰۱۲، ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ شروع شد . اکنون برای سال ۲۰۱۶، ۵۰ عدد که نیمی از آنها سفید و نیمی دیگر آبی تیره هستند، بفروش می رسند. شرکت فورد اعلام کرده است که این نسخه، یک جت متفاوت است که قرار است در مسابقات درگ که مستقیما به NHRA Stock  و super stock کمک کند، رقابت کند.

1

کبری جت موستانگ ۲۰۱۶ می تواند یک چهارم مایل را در ۸ ثانیه برود. موتور این ماشین می تواند فشاری که از مسابقه به آن وارد می شود را کنترل کند. با این حال فورد اعلام کرده است که ۷۵ درصد از قطعات کبری جت موستانگ با موستانگ GT مشابه است. فورد ۵۰ کبری جت ۲۰۱۶ را به نمایندگی های خود داده است اما هیچ قطعه یدکی و یا شماره شناسایی ماشین(VIN) عرضه نکرده است.

3

4

زمانی که موستانگ معمولی ۲۰۱۶ به سیستم تعلیق عقب مجهز بود، برای مسابقات درگ مناسب بنظر نمی رسید بنابراین جت کبری آن هم فقط در نسخه ۲۰۱۶ با محور عقب عرضه می شود. فورد این ماشین را با رول کیج ۸٫۵ تضمین شده، سیستم سوخت آئروموتیو با سوخت سلولی تنک، سیستم گیربکس اتوماتیک و همچنین صندلی های مخصوص مسابقه، به اصطلاح برای مسابقه درگ بسته است.

5

6

7

قیمت پایه این ماشین ۹۹ هزار و ۹۹۰ دلار تعیین شده است که البته دو پیشنهاد هم به همراه دارد، بسته گرافیکی و میله تک چرخ که هر کدام ۱۹۹۵ دلار هستند.

[su_button url=”http://www.slashgear.com/2016-cobra-jet-mustang-aims-runs-14-mile-in-about-8-seconds-04412985/” target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]Slashgear[/su_button][su_button url=”http://racing.ford.com/enthusiasts/media-room/article/10/2016-cobra-jet-mustang-drag-racer-unveiled-at-sema–continues-ev.html” target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]Ford[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SAYROS

۹۹ دلار یا ۹۹۰ دلار؟

pika

احتمالا منظورشون ۹۹ هزار و ۹۹۰ دلار باشه! ۹۹۰ دلار ک پول یه اپل واچه :scratch:

SAYROS

دقیقا. ۹۹۰ دلار باشه ۱۰ تا میخوام. تازه من تو منطقه آزادم :yahoo:

SAYROS

از پایین عکس چهارم ببینین. قدرت موتور اینقدر زیاده لاستیک به اون قوی ای چروک خورده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....