حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کانسپت تلفن هوشمند نینتندو، رویای هر گیمر است!

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

آیا منطق و عقل شما دلالت بر آن داشت که تلفن های هوشمند مکعب مستطیل هایی بدون دکمه اضافه و صرفا تاچ یا لمسی بودند و هرروز اعدادی به رم و صفحه نمایش اضافه می‌شد؟ خب این کانسپت نینتندو قطعا این گونه فکر نمی‌کند و طراح ذهنی خلاق و البته با بازار الان رویایی داشته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

hhh

در واقع این تلفن هوشمند که دارای برند نینتندو است هیچ گاه تولید نشده و به نظر نمی‌رسد ارائه شود اما این دلیلی برای متوقف شدن ایده طراحان نیست؛ این گوشی موبایل مخصوص گیمر ها هست و در روزگاری که سنگین ترین بازی ها با یک چیپست ۱۴ نانومتری اجرا می‌شوند نیازی به این وسایل اضافه نیست.

Nintendo-Smart-Boy-smartphone-concept

اااا
fff

منبع ما فکر می‌کند این طراحی یک ایده بکر و خلاقانه است و از نینتندو می‌خواهد آن را عملی کند. اما ما اینگونه فکر نمی‌کنیم؛ چرا باید تلفنی به این بزرگی و این مخلفاتی که به نظر نمی‌رسد کاربردی باشد حمل کنیم؟ می‌تواند با خرید یک دستگاه قابل حمل پلی استیشن به راحتی از پس از نیاز برآمد و دیگر نیازی نباشد با شرمسازی یک شبه دسته بازی را در گوشمان بگیریم.


dddd

همه بر این موضوع واقف هستند که کنترلر هایی که در بازی های شاتر و … می‌آیند یک مزاحم عینی به حساب می‌آید و ترجیح می‌دهیم ایده ی بهتری برای آن باشد.

dd

نظر شما چیست؟ درصورتی که این دستگاه را می‌توانستید از فروشگاه ها تهیه کنید،‌ اقدام به این کار می‌کردید؟ نظرات خودتان را با ما درمیان بگذارید.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/This-Nintendo-smartphone-concept-is-a-gamers-dream_id71707″ background=”#0fc5b7″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حبیب

شاید اگه ده سال پیش تولید میشد،با استقبال مواجه میشد.ولی الان؟۲۰۱۵! با دیده ی تردید به این موضوع نگاه میکنم!

arabian men

فک کنم نینتندو درسته اگر ک ن معذرت :heart:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....