حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین کالبدشکافی آیفون ۷ پلاس، باتری ۲۶۷۵ میلی‌آمپری را نشان می‌دهد؛ خودنمایی سیستم زوم اپتیکال

نوشته

7 سال قبل | 6 دیدگاه | حتما بخوانید، مطالب ترنجی

در حالیکه فردا گوشی‌های جدید اپل به‌طور رسمی عرضه می‌شوند، به‌تازگی اولین کالبدشکافی آیفون ۷ پلاس با رنگ جدید جت بلک در ویدیویی منتشر شده است. همان‌طور که می‌دانید، این گوشی در برابر آب مقاوم است و به‌همین دلیل دارای واشرهای آب‌بند و چسب زیادی است تا از ورود آب به داخل دستگاه جلوگیری شود؛ به‌همین دلیل، ممکن است کمی باز کردن آن سخت باشد. با این حال، اولین کالبدشکافی منتشر شده از فبلت جدید اپل، اطلاعات جالبی را به ما نشان می‌دهد. در ادامه همراه ترنجی باشید.

اولین کالبدشکافی آیفون ۷ پلاس، باتری ۲۶۷۵ میلی‌آمپری را نشان می‌دهد و بزرگ‌ترین قسمت موجود در این دستگاه، یعنی سیستم زوم اپتیکال نیز خودنمایی می‌کند. با توجه به اطلاعات نوشته شده، این باتری دارای انرژی الکتریکی ۱۰.۲۲ وات و ولتاژ ۳.۸۲ است؛ این بدان معناست که باتری آیفون ۷ پلاس، دارای ظرفیت ۲۶۷۵ میلی‌آمپری است.

به گفته‌ی اپل، عمر باتری آیفون ۷ پلاس در مقایسه با آیفون ۶ پلاس، یک ساعت افزایش یافته است؛ به‌نظر می‌رسد بهینه‌سازی‌های سخت‌افزاری و نرم‌‌افزاری، به‌جای افزایش ظرفیت باتری در مقایسه با مدل قبلی باعث شده تا عمر باتری دستگاه افزایش یابد.

دیدن جذاب‌ترین ویژگی جدید آیفون ۷ پلاس، یعنی دوربین دوگانه که در سمت راست بالای باتری گوشی قرار دارد نیز جالب است. می‌توانید به‌راحتی متوجه تفاوت در ارتفاع بین لنزهای زاویه باز و تله‌فوتو شد؛ لنز تله‌فوتو، زوم واقعی دو برابری را ارائه می‌دهد که برای اولین بار شاهد آن در یک گوشی هستیم.

[aparat]http://www.aparat.com/v/wdqAh[/aparat]

باید منتظر باشیم تا کالبدشکافی‌های بیشتری از آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس منتشر شوند. نظر شما چیست؟

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/First-iPhone-7-Plus-teardown-reveals-2675-mAh-battery-flaunts-the-optical-zoom-system_id85439″ size=”btn-medium” target=”blank”]PhoneArena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فری

تو رو خدا نگاه کن . هنوز گوشی یه هفته نیست تو باز اومده شایدم کم تر گوشی به این نازی رو می زنن درب و داغونش می کنن. ملت زندگی دارن ما هم زندگی داریم :scratch:

احمد

الان ساعت ۱٫۳۰ بامداد ۲۹ شهریوره و بلاخره سایت بالا اومد

hosein95

الان اشکم در میاد اقا من قبلا بعضی از صفحه های سایت ترنجی از جمله برخی از مطالب ساعت ۲۴ و خصوصا اونی که درباره برنامه های لازم برای مک بود رو ذخیره کرده ودم تا مجدد بهشون سر بزنم (برای مطالعه ی مجدد)
????
حداقل اونی که درباره برنامه ای ضروری برای مک بود رو مجدد بزارید
با تشکر
راستی سایتتون هم قشنگ شده

صدرا مخملی

دوست عزیز کمی صبر کنید انشالله مطالب همش ریستور میشه

hosein95

با تشکر فراوان ?
فقط یه مشکل دارم من فکر کردم دیگه نمیان برا همین لینکشون رو پاک کردم اگه زحمتی نبود میشه بعد لینکشون رو هم قرار بدید?

Xerxes

ماجرای سایت ترنجی شده مثل ماجرای نوت ۷!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی