حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کاربران ویندوز‌های ۷ و ۸ که نصب رایگان ویندوز ۱۰ را رزرو کرده بودند، از هم اکنون در حال دریافت فایل‌های سیستم‌عامل جدید هستند

نوشته

8 سال قبل | 9 دیدگاه | ترنجی

صدای پای ویندوز ۱۰ می‌آید! چند ساعت مانده تا کنفرانس هیجان‌انگیز مایکروسافت که پس از آن کاربران ویندوز ۷ و ۸ می‌توانند ویندوز جدید را سریعا دریافت کنند. ظاهرا مایکروسافت در حال مقدمه‌چینی برای این ارتقای بزرگ است و این شرکت از امروز توسط ویندوز آپدیت، فایل‌هایی را بر روی سیستم‌های کاربران کپی کرده تا به محض پایان یافتن کنفرانس شاهد ثبت رکوردی جدید در ارتقا به ویندوز جدید باشیم، رکوردی که قبلا در اختیار ویندوزهایی مانند XP و ۷ بود و این بار ردموندی‌ها قصد دارد تمامی رکوردهای آن را روزها را ارتقا ببخشند. در ادامه با ما باشید.

طبق گزارش‌هایی که برخی از کاربران منتشر کرده‌اند، یک پوشه با نام $windows.~BT در حوالی درایو سیستم کاربرانی که از ویندوز ۷ یا ۸ استفاده می‌کنند و ارتقا به ۱۰ را رزرو کرده‌اند، ایجاد شده است. سایز این پوشه حدودا ۳ گیگابایت است و شامل فایل‌های نصب ویندوز ۱۰ است که برای ارتقا از سیستم‌عامل کنونی مورد نیاز خواهد بود.

کاربران ویندوز پس از اتمام کنفرانس ساعت ۴ بامداد فردا و احتمالا با چند ساعتی تاخیر پس از اتمام مراسم، قادر خواهند بود ویندوز ۱۰ را دریافت کنند البته در صورتیکه قبلا در پیامی که برای آنها به نمایش درآمد، آپدیت به ویندوز ۱۰ را رزرو کرده باشند و اکنون مایکروسافت برای صرفه‌جویی در زمان فایل‌های مورد نیاز برای نصب سیستم‌عامل را بر روی سیستم آنها کپی کرده تا با آسودگی هرچه تمامتر این امر میسر گردد.

Screenshot (80)

هماهنگونه که اطلاع دارید، ویندوز ۱۰ حداقل برای چندین سال، ویندوز اصلی مایکروسافت خواهد بود و تبلیغات گسترده‌ی این شرکت پیرامون این نسخه از سیستم‌عامل خود، می‌تواند تا حدودی تضمین‌کننده‌ی ۱ میلیارد کاربر فقط پس از ۳ سال استفاده از این ویندوز باشد که این شرکت سودای آن را در سر دارد و تعدادی بسیار قابل تامل خواهد بود. در این نسخه از ویندوز ترکیبی از بهترین‌های ویندوزهای ۷ و ۸ در کنار قابلیت‌های کلیدی جدیدی گرد هم آمده‌اند تا بیش از هر زمان دیگری کاربران نسخه‌های قدیمی‌تر قانع به ارتقا به ویندوز ۱۰ شوند.

انتظار می‌رود که ویندوز ۱۰ با دستیار صوتی کرتانا، مرورگری جدید، ظاهری ارتقا یافته و نرم‌افزارهای اصلاح شده روانه‌ی بازار گردد که همه‌ی این موارد در کنار یکپارچه‌سازی‌های مایکروسافت خود دلیلی بر محبوبیت چشمگیر آن گردد.

[su_button url=”http://www.neowin.net/news/microsoft-has-begun-pre-loading-windows-10″]neowin[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Atta

ایول :yahoo: :yahoo: :yahoo:
دیگه انتظارها به ساعت پایانی خودش رسیده
—————————————-
منتظریم هکرهای محترم هستیم :yes: :rose:

Mr pixel

تو اینترنت بگرد کرکش هست. 😉
ولی صبر کن تا آپدیتای احتمالی بعدیش هم بیاد تا حجم اینترنت نره

احمد

من این اپدیتارو دریافت کردم

Ehsan

برای منم داره دان میشه، فعلا ۱۴۰ 🙂

سلام،خسته نباشید،ببخشید می‌خواستم بپرسم تکلیف اونایی که ویندوز ۷ یا ۸ ارجینال دارن اما برای ویندوز ۱۰ رزرو نکردن چی میشه؟!چون من شنیده بودم ویندوز ۱۰ به صورت آپدیت معمولی ویندوز ارائه میشه و جایی ثبت نام یا رزرو نکردم.

سلام دوست عزیز اگه ویندوزتون اورجینال باشه حتما پایین صفجه نمایشتون سمت راست یه آرم سفید رنگ ویندوز میاد که رزرو کنید اما اگه اورجینال نباشه این ایکون براتون ظاهر نمیشه چون تا الان برای همه اونایی که ویندوز اورجینال داشتن خیلی وقته پیام رزرو اومده :rose: :rose:

من فکر می‌کردم ویندوز روی لپ‌تاپ ارجینال محسوب میشه!!ولی مثل اینکه اینطور نیست!!حالا البته خیلی هم بد نشد،کلی نرم‌افزار دارم که نمی‌دونم روی ویندوز ۱۰ کار می‌کنه یانه،ولی روی ویندوز ۷ خوب کار می‌کنه!!

شایان پور

مکان این پوشه کجاست؟ هر چی میگردم پیداش نمیکنم

شایان پور

اگر بخواییم اپدیت نکنیم چکار کنیم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پویا رحمانی
عاشق دنیای تکنولوژی، خودرو و فوتبالم! عشق به تمام معنا...