حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تعداد کاربران اپل موزیک مرز ۲۰ میلیون نفر را پشت سر گذاشت

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، برندهای مطرح فناوری

یکی از پرطرفدار ترین سرویس‌های کمپانی اپل چند سالی است که با نام اپل موزیک توانسته به رقیبی جدیدی برای سرویس‌های بزرگ موزیک در جهان تبدیل شود. تعداد کاربران اپل موزیک امروز مرز ۲۰ میلیون نفر پشت سر گذاشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اپل با ورود موفقیت‌آمیز خود به عرصه سرویس‌های جهانی موسیقی به کاربران خود این نوید را داد که از پس با گوشی اپلی خود می‌توانند به یکی از غنی‌ترین منابع موزیک در جهان متصل شوند. به گفته کمپانی SVP و بر اساس آخرین گزارش‌ها از کاربران اپل موزیک در ماه سپتامبر، تعداد مشترکان اپل موزیک در این ماه به ۱۷ میلیون نفر رسید. کارشناسان SVP معتقدند که اپل در سه ماه گذشته و پس از معرفی نسل جدید محصولات خود توانسته تا رشدی ۱۵ درصدی را در سرویس موزیک خود تجربه کند.

نکته جالب‌توجه در مورد سرویس موسیقی اپل این است که اپل موزیک تنها در مدت ۲ سال موفق شده تا از بسیاری از رقبای سرسخت خود مانند Spotify پیشی گیرد. کارشناسان اپل معتقدند که علت این پیشرفت چشمگیر همکاری کمپانی اپل با هنرمندان مشهوری از جمله دریک (Drake) و تراویس اسکات (Travis Scott) است چراکه این هنرمندان با انتشار آلبوم‌های زیادی توانسته‌اند تا عده زیادی از عاشقان موسیقی را به خود جلب کنند.

کاربران اپل موزیک

ادی کیو (Eddy Cue) یکی از معاونان ارشد اپل می‌گوید: سال گذشته حدود ۶۰ درصد کاربران و مشترکین سرویس اپل موزیک، هیچ‌گونه خریدی از اپل موزیک نداشته‌اند اما به لطف پیشرفت‌های چشمگیر سرویس موزیک اپل و همچنین همکاری این کمپانی با هنرمندان بزرگ، امروز درصد کثیری از کاربران اپل موزیک از مشتریان دائمی این سرویس هستند. کمپانی اپل سرویس موزیک خود را در بیش از ۱۰۰ کشور گسترش داده تا کاربران اپل در سراسر جهان امکان دسترسی به این سرویس موزیک جهانی را داشته باشند. طبق گفته‌های کارشناسان اپل بیش از ۵۰ درصد کل کاربران اپل موزیک در خارج آمریکا قرار دارند.

 [button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.idownloadblog.com/2016/12/06/apple-music-20-million-subscribers/”]iDB[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد عادل فرخی
بگشای تربتم را بعد از وفات و بنگر، کز آتش درونم دود از کفن برآید