حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چیپ گرافیکی GTX 1050 Ti انویدیا سریعتر از ۹۷۰M خواهد بود

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار

وب سایت Laptop Media موفق شد اطلاعات جدیدی از مدل لپتاپ چیپ گرافیکی GTX 1050 Ti انویدیا بدست آورد که در حال حاضر کارت گرافیک آن همراه با  GTX 1050 معرفی شده و هم اکنون به فروش می رسد. برای مشاهده ادامه مطلب با وب سایت ترنجی همراه باشید.

این تراشه گرافیکی شامل مشخصاتی چون ۷۶۸ هسته کودا، ۳۲ واحد Rop و ۶۴ واحد TMU می شود و به رابط حافظه ۱۲۸ بیتی مجهز است. پهنای باند حافظه تراشه GTX 1050 Ti به ۱۱۲٫۱ گیگابیت بر ثانیه می رسد و می تواند حداقل فرکانسی ۱۴۹۰ مگاهرتزی و حداکثر فرکانس ۱۶۲۴ مگاهرتزی داشته باشد.

براساس گزارش Laptop Media، تراشه گرافیکی لپتاپ GTX 1050 Ti بیش از ۱۰ درصد سریعتر از GTX 970M و ۸۶ درصد سریعتر از GTX 960M است. متاسفانه اطلاعات بیشتری در کار نبود و باید منتظر ماند تا شرکت انویدیا آن را معرفی سازد.

طبق اخبار قبلی، تراشه های گرافیکی لپتاپ GTX 1050 Ti و GTX 1050 در اوایل ۲۰۱۷ معرفی خواهد شد. بنابراین لپتاپ های مقرون به صرفه گیمینگ در اوایل سال آینده وارد بازار خواهند شد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.nextpowerup.com/news/31377/mobile-nvidia-geforce-gtx-1050-ti-faster-than-the-gtx-970m”]nextpowerup[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH