حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بیش از ۵٫۳ میلیون واحد سفارش برای هوآوی آنر نوت ۸ ثبت شده است

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

شرکت چینی هوآوی، به‌عنوان سومین سازنده بزرگ بازار گوشی‌های‌هوشمند شناخته می‌شود. عملکرد این سازنده آسیایی، هنگامی‌که در سال گذشته، فروش ۱۰۸ میلیون واحدی دستگاه برای گوشی‌های‌هوشمند هوآوی اعلام شد؛ نشان می‌دهد که این سازنده، در تلاش است تا خود را به دو سازنده مطرح بازار یعنی سامسونگ و اپل، برساند و آمار رسمی تازه منتشرشده نیز، بدین معناست که سرعت فروش محصولات هوآوی در سال  ۲۰۱۶ کاهش نیافته است. بنابر اعلام رسمی، بیش از  ۵٫۳ میلیون واحد سفارش برای هوآوی آنر نوت ۸ به ثبت رسیده است. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

شرکت هوآوی در ۱ آگوست به‌همراه زیر برند خود، آنر، از گوشی جدید آنر نوت ۸ با صفحه‌نمایش ۶٫۶۶ اینچی رونمایی کرد؛ با این‌حال، به‌نظر می‌رسد که این فبلت، نظر مساعد کاربران را به خود جلب کرده است. برطبق جزئیات رسمی فاش‌شده از چین، زیر برند “آنر“، بیش از ۵٫۳ میلیون واحد  سفارش برای بخش اول فروش هوآوی آنر نوت ۸ دریافت کرده است.

درحالی‌که سازندگان چینی برای فروش محصولات خود، باید محصول جدیدی را با مشخصات استاندارد به بازار ارائه دهند تا بتواند نظر مساعد کاربران را به خود جلب نماید؛ هوآوی، موفق به دریافت تعداد زیادی سفارش برای آنر نوت ۸ شده است. برای اطلاع، آنر نوت ۸ همان‌طور که گفته شد، از یک صفحه‌نمایش ۶٫۶۶ اینچی استفاده می‌کند و لزومی ندارد که تعداد زیادی کاربر به این گوشی جذب شده باشند؛ با این‌حال، به‌نظر می‌رسد کاربران به آنچه که هوآوی در ۱ آگوست رونمایی کرده است، علاقه‌مند هستند.

Honor-Note-8-reservations_1-1420x2475

واضح است که شرکت هوآوی، نمی‌تواند تمامی کاربرانی را که برای سفارش هوآوی آنر نوت ۸ درخواست داده‌اند، به سرعت، راضی نماید و محصول درخواستی آن‌ها را به تولید برساند زیرا این سازنده، محصولاتی را که می‌تواند در اولین قسمت از فروش آنر نوت ۸، عرضه نماید؛ به تعداد مشخصی محدود کرده است. با این‌حال و با توجه به این موضوع که آمار اعلام‌شده قابل‌توجه است، هوآوی به‌سختی تلاش می‌کند تا بخش گسترده‌ای از سفارش‌ها را برای عرضه، آماده نماید.

برای اطلاع، آنر نوت ۸ هوآوی در سه مدل به بازار عرضه شده است که تمامی آن‌ها از چهار گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند و تنها با حافظه‌های داخلی متفاوتی به بازار عرضه خواهد شد. مقرون به‌صرفه‌ترین مدل آنر نوت ۸ هوآوی، تنها ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و قیمت اعلامشده برای آن، ۲۲۹۹ یوآن (۳۴۶ دلار) است و دو مدل دیگر از این فبلت با ۶۴ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌داخلی، به ترتیب ۳۷۶ و ۴۲۰ دلار قیمت‌گذاری شده است. این فبلت، هم‌چنین به یک صفحه‌نمایش با رزولوشن Quad HD مجهز شده است و تراشه هشت هسته‌ای  Kirin 955 به آنر نوت ۸ هوآوی قدرت می‌دهد.

در رابطه با میزان  سفارش برای فبلت جدید هوآوی، پیشتر در ترنجی خواندید که بیش از ۱٫۵ میلیون سفارش برای آنر نوت ۸ هوآوی تنها در سه روز، ثبت شده است.

[su_button url=”http://www.androidheadlines.com/2016/08/honor-receives-5-3-million-reservations-for-the-honor-note-8.html” target=”blank”]androidheadlines[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hossein s

قیمتهاش خوبه اما تا حالا من ندیدم کسی گوشی هاش دستش باشه و تعریفش رو بکنند.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی