حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیش‌بینی می‌شود گوگل سه میلیون گوشی پیکسل در سال ۲۰۱۶ فروش ‌کند

زمانی که تلفن‌های گوگل پیکسل معرفی شدند، با اطمینان خاطر می‌شد گفت که عده بسیار زیادی عاشق سینه‌چاک طراحی آن می‌شدند اما به نظر می‌رسد که بر خلاف این نظریه، این حقیقت برملا شد که گوشی پیکسل با تازه‌ترین بیلد اندروید، مشخصات فنی رده بالا و کمابیش به روزرسانی‌های وعده داده شده شمار بیشتری از کاربران را مشتاق داشتنش کرد.

تقاضای بیش از اندازه برای دستیابی به گوشی‌های گوگل پیکسل به جایی رسید که از سطح توقعات شرکت سازنده آن بیشتر شد. به همین دلیل است که هیچ جای تعجب نیست اگر بشنوید بر اساس پیش‌بینی تحلیلگران تا آخر سال جاری میلادی نزدیک به سه میلیون گوشی گوگل پیکسل به فروش خواهد رفت و این گوش می‌تواند دست کم در کشور هند به ۱۰ درصد از سهم گوشی‌های هوشمند در بازار دست پیدا کند.

تحلیلگران برآورد کرده‌اند که گوگل می‌تواند به درآمد ۲ میلیارد دلاری از راه فروش گوشی‌های خود برسد. شرکت مالی و اعتباری مورگان استنلی (Morgan Stanley) همچنین خاطرنشان کرده است که گوگل این استعداد را دارد تا در سال ۲۰۱۷ میلادی به درآمد اضافی ۵ تا ۶ میلیارد دلاری به واسطه فروش گوشی‌های پیکسل و پیکسل ایکس ال نایل شود که سود خالص آن دست کم ۳٫۸ میلیارد دلار خواهد بود.

البته این که چنین پیش‌بینی‌هایی درست از آب درآیند منوط به اتفاقاتی است که در آینده می‌افتد به ویژه آن که باید در نظر داشت که سال ۲۰۱۷ میلادی سالی است که در آن می‌توان انتظار ظهور گوشی‌های رده بالایی همچون گلکسی اس ۸ از سوی شرکت سامسونگ و آیفون ۸ از سوی شرکت اپل را داشت. آن گونه که از شایعه‌ها برمی‌آید این دو گوشی تلفن همراه با خود ویژگی‌ها و قابلیت‌های فوق‌العاده جالب و جذابی خواهند آورد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.ubergizmo.com/2016/11/3-million-pixel-phones-sold-2016/”]ubergizmo[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار