حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پچ رام MIUI 8 شیائومی منتشر شد: تجربه‌ی MIUI 8 بر روی تلفن‌های همراه هوشمند غیر شیائومی

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | Android، اخبار، شیائومی

شیائومی پچ رام MIUI 8 را منتشر کرد! در ادامه با ما همراه باشید.

پچ رام یک پروژه‌ی متن باز است که تعداد زیادی از توسعه دهنده‌ها بر روی آن متمرکز هستند و هدف اصلی این پروژه ساختن یک رام MIUI برای تلفن‌های همراه هوشمند دیگر، از رام  MIUI فعلی با استفاده از تکنیک‌های همگذاری و زبان اسمبلی است. در واقع این اتفاق امکان استفاده از رام‌های MIUI را بر روی گوشی‌های غیر از شیائومی فراهم می‌آورد.

حتما از این موضوع اطلاع دارید که MIUI یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین کاستوم رام‌های اندروید است و قدمت آن از قدمت شیائومی نیز بیشتر است. به واسطه دارا بودن محیطی گرافیکی، دسترسی‌های بسیار زیاد و امکانات فراوان، در کنار روانی و سهولت استفاده و سرعت رام، MIUI یکی از غنی‌ترین رام‌ها در مباحث امکانات از پیش تعریف شده و دسترسی‌های کاربر است و در بین کاربران بسیار محبوب است.

miui-8

هر چند ممکن است قبلا نیز رام‌های MIUI برای گوشی‌های برندهایی شبیه سامسونگ، HTC و یا LG موجود بوده باشد(معمولا پورت شده توسط توسعه‌دهنده‌های متفرقه و بصورت غیر رسمی)، اما پچ رام، امکان ارائه‌ی آخرین نسخه‌ی رام‌های شیائومی را بصورت رسمی برای برندهای دیگر فراهم می‌آورد.

تا به امروز، ابزار توسعه‌ی پچ رام شیائومی، ۴۹۶ مدل گوشی را تحت پوشش خود قرار داده که از این تعداد، ۲۷۴ مدل گوشی چینی و ۲۲۲ مدل گوشی‌های غیر چینی بودند. پچ رام MIUI 8 پوشش خود را گسترش داده و طبق گفته‌ی شیائومی، پشتیبانی از تقریبا ۱۰۰ برند مختلف چینی و غیر چینی منجمله برندهای‌ مطرح بازار را فراهم آورده است.

یک رای‌گیری هم در انجمن بین المللی شیائومی هم قرار داده شده است که کاربران می‌توانند از گزینه‌های موجود که در حال اجرای اندروید ۶ هستند گوشی مورد علاقه‌ی خود را برای دریافت رام محبوب و زیبای MIUI 8 انتخاب کنند. در این گزینه‌های نام گوشی‌های  Galaxy S7 Edge، Oppo R9s، Vivo X9 ، Huawei Honor 8، Huawei P9، Leeco Le Pro 3، Maizu Pro 6، ZTE Nubia Z11 و Oneplus 3 به‌چشم می‌خورد. پیش از این نیز شاهد بیان یکی از مقامات شرکت لنوو درباره‌ی پورت شدن رام MIUI 8 بر روی گوشی ZUK Edge در شبکه‌ی اجتماعی Weibo  بودیم.

miui-8-2

 

در این لینک می‌توانید رای گیری را در انجمن بین المللی مشاهده کرده و یا در آن شرکت کنید و در این لینک نیز می‌توانید پچ رام متن باز MIUI 8 را در سایت Github مشاهده کنید. با توجه به این مباحث، باید امیدوار باشید که بزودی با تلاش توسعه‌دهندگان رسمی و غیر رسمی، روزی رام محبوب و مشهور MIUI 8 را میهمان کالبد تلفن همراه هوشمندتان کنید!

 

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gizmochina.com/2016/11/29/miui-8-patch-rom-bringing-miui-8-non-xiaomi-phones-released/”]Gizmochina[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehrdadpesar

احسنت.رام بسیار خوبیه این می یو آی ۸ . نرم و زیبا(البته من خودم شیایئومی دارم) نمیدونم رو زقیه برندا رام می ئو آی چطوریه

mohamadmgm74

برای g2 الجی من تست کردم ولی متاسفانه رام بالا نیومد واسم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مازیار کیانی
An uncharted realm, with a lost gift soul deep down