حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوسترهای لو رفته، مشخصات وان‌پلاس ایکس (OnePlus X) را تایید می‌کنند

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

در هفته‌های گذشته، شایعات زیادی از گوشی جدید وان‌پلاس که قرار است امسال عرضه شود، به گوش رسید. طبق شایعات، این گوشی با نام وان‌پلاس ایکس (OnePlus X) عرضه خواهد شد و سومین گوشی است که از سوی وان‌پلاس عرضه می‌شود. اخیرا، پوسترهای این گوشی لو رفته است و مشخصات وان‌پلاس ایکس را تایید می‌کنند. در ادامه همراه ترنجی باشید.

اخیرا، تعدادی پوستر از وان‌پلاس ایکس لو رفته‌اند که اطلاعاتی از این دستگاه را نشان می‌دهند. این پوسترها از کشور چین منتشر شده‌اند و این بدان معناست که احتمالا این گوشی، ابتدا در آسیا عرضه خواهد شد. پیش از این نیز شرکت وان‌پلاس، از گوشی وان‌پلاس ۲ (OnePlus 2) رونمایی کرده بود.

85107ee8ae2544b18c27783b70022d2b

انتظار می‌رود وان‌پلاس ایکس به یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل و نسبت صفحه‌نمایش به بدنه‌ی خوبی مجهز شود. همچنین پوسترها تایید می‌کنند که این دستگاه به پردازنده‌ی کوالکام اسنپدراگون ۸۰۱ مجهز خواهد شد که در پرچم‌دارهای سال ۲۰۱۴ مورد استفاده قرار گرفت اما هنوز هم یک پردازنده‌ی قوی به شمار می‌رود. از دیگر مشخصات آن می‌توان به ۳ گیگابایت رم و حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۱۶ گیگابایتی یا ۳۲ گیگابایتی اشاره کرد که توسط microSD قابل ارتقاء است. دوربین عقب این گوشی، ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود اما هنوز هیچ جزئیاتی از دوربین جلوی وان‌پلاس ایکس وجود ندارد.

قیمت وان‌پلاس ایکس در روزهای گذشته با یک پوستر لو رفته بود؛ به نظر می‌رسد که قیمت این دستگاه در چین، حدود ۲۷۰ دلار خواهد بود. گوشی جدید وان‌پلاس، فردا رسما معرفی خواهد شد.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Leaked-posters-reaffirm-the-upcoming-OnePlus-X-specifications_id75187″ target=”blank” background=”#159f84″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی