حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پردازنده هوآوی میت ۸ با کسب ۷۹ هزار امتیاز در بنچمارک AnTuTu، رقبا را به‌ چالش کشید!

نوشته

8 سال قبل | 8 دیدگاه | ترنجی

به‌تازگی، مشخصات پرچم‌دار آینده هوآوی با نام میت ۸ در بنچمارک AnTuTu فاش شده است و امتیاز پردازنده این مدل بالارده، از توانایی آن حکایت می‌کند. تراشه Kirin 950 که در این گوشی به‌کار گرفته شده، امتیاز ۷۹ هزار را در بنچمارک AnTuTu برای خود به‌ ثبت رسانده است. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

شرکت هوآوی، یکی از معدود سازندگان موفق این روزهای بازار گوشی هوشمند است. درست برخلاف اغلب سازندگان دیگر که ضرردهی قابل‌توجه‌ای را در سه‌ماهه اخیر تجربه کرده‌اند، هواوی به یکه‌تازی خود در بازار چین ادامه می‌دهد و توانسته است با کسب رتبه سوم در بین بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند، گوگل را برای همکاری در تولید نکسوس ۶P با این سازنده چینی مجاب نماید. از نظر سخت‌افزاری، هوآوی در تولید تراشه‌های گوشی‌های هوشمند بسیار موفق بوده است. معرفی چیپ‌ست Kirin 950 که اخیرا صورت گرفته است، رقابت بین تراشه‌های آینده نظیر کوالکام اسنپدراگون ۸۲۰ و اگزینوس ۸۸۹۰ سامسونگ را دیدنی‌تر خواهد کرد. بنابراین، احتمال می‌رود روند صعودی موفقیت هوآوی با معرفی میت ۸ در ۲۶ نوامبر ادامه داشته باشد.

AnTuTu-Huawei-Mate-8

همان‌طور که در ابتدای مطلب ذکر شد، این گوشی در وب‌سایت AnTuTu ظاهر شده است و اطلاعات فاش‌شده از آن، مشخصات‌فنی احتمالی میت ۸ را تایید می‌کند. این گوشی رده‌بالا از امکانات سخت‌افزاری بسیار مناسبی نظیر نمایشگر ۶ اینچی با وضوح Full HD، تراشه Kirin 950 هوآوی، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. در بخش حافظه، احتمالا شاهد یک رم ۳ گیگابایتی با ۳۲ گیگابایت حافظه‌داخلی یا ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌داخلی خواهیم بود. از نظر نرم‌افزاری، میت ۸ توسط آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید (اندروید ۶) همراهی می‌شود.

میت ۸ به‌لطف تراشه Kirin 950 با کسب ۷۹۱۳۱ امتیاز، توانسته است خود را از دیگر رقبای اندرویدی تمایز دهد. این تراشه از ادغام یک پردازنده چهارهسته‌ای با چهار واحد پردازشی از نوع ARM Cortex-A72 و چیپ گرافیکی ARM Mali-T880 حاصل شده است. پرچم‌داران فعلی نظیر گلکسی S6، اکسپریا زد ۵ و اچ‌تی‌سی وان M9 امتیاز کم‌تری را نسبت به میت ۸ در این بخش کسب کرده‌اند.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/AnTuTu-says-that-the-Kirin-950-based-Huawei-Mate-8-scores-79k-points-in-its-mobile-benchmark_id75927″ target=”blank” background=”#29976c”]Phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ari khan

با صفحه نمایش فول اچ دی و هسته های جدید چندان عجیب نیست و حتی بنظرم کمه انتظار بالای ۸۰هزار رو داشتم….

احمد

بنچمارک زیاد مهم نیس مهم امتیازات به تفکیک هست مثلا امتیازات گرافیکی و ….

Moazez

این امتیاز هیچ ارزشی نداره وقتی گرافیکش داغونه چیپ های هواوی. اصل کارو گرافیک انجام میده. فکر نکنم گرافیکش به adreno330 هم رسیده باشه چه برسه adreno430

shahinhhh

چرا هواوی یه بار بالاتر از فول اچ دی نمیزنه الان فول اچ دی برای فبلت ۶ اینچی شاید کم باشه

Moji

و خداوند لومیا ۹۵۰ را آفرید تا پشت این گوشی و الجی V10 بی طراحی نماند که همانا او مطرح طراحان است ….

Mehdi_tr74

به نظرم ۶اینچ مناسب نیست. ۵٫۵تا۵٫۷واسه فبلت بهتره. فول اچ دی واسه ۵٫۵ اینچ هم بهتره.
اگر ۶اینچ میزنه باید Qhd بزنه دیگه.
پردازندش هم اینطور که معلومه رقابت جالبی رو قراره شروع کنه. یادش بخیر زمانی که فقط اسنپدراگون یکه تازی میکرد.
فک کنم همه بخاطر مشکلات ۸۱۰ دست به کار شدن که اگر پردازنده کوالکام مشکل داشت دیگه مجبور نباشن استفاده کنن. برن سراغذپردازنده خودشون. کاری که امسال سامسونگ کرد و باعث شد جایگاه اگزینوس از این رو به اون رو بشه.

Moazez

فعلا که بهترین گرافیک دنیارو s810 داره و پردازنده ای که بهترین گرافیکو داشته باشه بهترینه.

sajad hero25

این گوشی شاید بنچمارکش بالا باشه ولی در باطن هیچی نیست تا گوشی مثه نوت ۵ وجود داره این چی میگه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی