حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پخش زنده به اینستاگرام خواهد آمد؟ زمزمه اضافه شدن قابلیت Live Video

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

تقریبا می توان گفت اینستاگرام هر دو ماه یک قابلیت اساسی و جدید را به خود اضافه کرده است و به روزرسانی های موثر و مشخصی را ارایه می دهد. این بار اما قابلیت بسیار هیجان انگیز و مفیدی به نام Live Video یا پخش زنده قرار به اینستاگرام اضافه شود که چند ماه پیش در فیس بوک رونمایی شد و حالا احتمالا به اینستاگرام اضافه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

طبق اسکرین شات های منتشر شده از یک منبع روسی به نام TJournal اینستاگرام به زودی قابلیتی را اضافه می کند که تحت آن می توانید پخش آنلاین را داشته باشید. این قابلیت در کنار Story اینستاگرام دیده خواهد شد. همانطور که در اسکرین شات زیر می بینید، در کنار تصاویر Story یک آیکون وجود دارد که زیر آن نوشته شده است Live!

insta-live01

insta-live02

علاوه بر آن در بخش دوربین می بینید که آیکون Go Insta وجود دارد و خود خبر از اضافه شدن پخش آنلاین ویدیو تحت اینستاگرام می دهد. این قابلیت از آن جهت اهمیت دارد که شما می توانید به راحتی هر چه تمام تر و بدون نیز به سخت افزار یا امکانات ویژه ای یک پخش زنده را ترتیب دهید و چقدر خوب که اگر مثل تنظیمات بخش Story بتوانید مشخص کنید که تنها بخشی از کاربران بتوانند آن را ببیند. مثلا می توانید جشن تولد خود را به صورت زنده برای دوستانتان پخش کنید یا مثلا یک کنفرانس مهم را و یا حتی در کنسرت هنرمند محبوب خود حس خود را با دیگران به صورت زنده در میان بگذارید. این بسیار خوب است، اینطور نیست؟

به نظر شما قابلیت Live Video در اینستاگرام چقدر محبوب خواهد شد؟ شما چه کاربردهایی برای آن متصور هستید؟

[button type=”default” color=”” target=”https://www.engadget.com/2016/10/21/instagram-tests-live-videos/” link=””][/button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حبیب

قابلیت خوبیه…ولی همینجوریش با کلیپ های یک دقیقه ای حجم اینترنت رو دُرسته قورت میداد، وای به حال پخش زنده و زمان نامحدود!

reza.farhang

سلام چرا بخش عوض کردن پیج نیست فقط صفحه اول قابل دیدنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)