حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شایعه: BMW i3 می‌تواند پایه و اساس خودروی الکتریکی اپل باشد

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی، خودرو

گزارش‌های متعددی نشان می‌دهد که اپل درحال برنامه ریزی برای ساختن ماشین‌های الکتریکی خود است. البته قابل ذکر است که برای اثبات صحت شایعات هیچ راهی وجود ندارد. با این حال با توجه به گزارش‌های اخیر از مدیر مجله (۹to5mac)، جزییات بیشتری در مورد شایعه پروژه ماشین الکتریکی اپل آشکار شده است. در ادامه همراه باشید.

بر اساس این گزارش، به نظر می‌رسد که اپل و BMW بر سر اهدافی درحال مذاکره بوده‌اند. ظاهراً شرکت کوپرتینو خواستار استفاده از BMW i3 به عنوان پایه و اساس ماشین الکتریکی خود بوده، اما احتمالاً بر سر یک مجوز فناوری به توافق نرسیده و در نتیجه مذاکرات با شکست مواجه می‌شود.

BMW i3

BMW i3

مشخص نیست که اپل قصد دارد مذاکرات را ازآنجایی که ترک کرده ادامه دهد. اما اظهارات اخیر BMW نشان دهنده علاقه این شرکت آلمانی است. در اوایل این ماه،BMW آشکارا اعلام کرد مایل به همکاری با اپل در پروژهٔ خودروی این شرکت است. محتمل است که اگر اپل مشغول کار بر روی چنین پروژه ای باشد،BMW وارد این ایده شود. این یک تأییدیه نیست اما BMW ترجیحاً درحال نگه داشتن گزینه‌های پیش روی خود است. در صورتی که لزوماً BMW i3 مثل ماشین‌های الکتریکی شرکت Tesla دارای سرعتی غول آسا نباشد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....