حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با ویژگی‌های جدید ال‌جی وی ۲۰ (LG V20) آشنا شوید

نوشته

7 سال قبل | 24 دیدگاه | مطالب ترنجی

ال‌جی به‌تازگی از فبلت بالارده‌ی جدید خود برای سال ۲۰۱۶ با نام ال‌چی وی ۲۰ (LG V20) رونمایی کرد. این گوشی به‌همان سخت‌افزار پرچم‌دار این شرکت یعنی جی ۵، در کنار ویژگی‌های جدید مجهز شده‌است. ویژگی‌های صوتی پیشرفته در ال‌جی وی ۲۰، آن را به یک گوشی‌هوشمند عالی برای پخش رسانه تبدیل کرده‌است. فکر می‌کنید که در ال‌جی وی ۲۰، چه ویژگی‌های جدیدی اضافه شده است؟ در ادامه همراه ترنجی باشید تا ببینیم که شرکت ال‌جی در فبلت بالارده‌ی جدید خود، چه ویژگی‌های جدیدی اضافه کرده است.

ال‌جی وی ۱۰ به سه میکروفون جهت‌دار، یک حالت ویدیوی دستی پیشرفته، یک DAC صوتی با کیفیت بالا و یک پنل کنترل رسانه برای صفحه‌نمایش دوم آن مجهز شده است که به کاربران، اجازه‌ی کنترل پخش موسیقی موردنظر را به‌جای استفاده از صفحه‌نمایش اصلی می‌دهد. با وجود صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی در ال‌جی وی ۱۰، کاربران می‌توانند از دیدن محتواهای مختلف لذت ببرند. در ال‌جی وی ۲۰ نیز این مشخصات وجود دارند اما ویژگی‌های بیشتری در کنار بهبود ویژگی‌های قبلی و زبان طراحی جدید به این دستگاه اضافه شده است.

ویژگی‌های جدید ال‌جی وی ۲۰ (LG V20):

۱. بدنه‌ی تمام فلزی

ال‌جی وی ۲۰ از لحاظ طراحی، یک گوشی عالی بود اما با این حال، به‌دلیل استفاده از پلاستیک در قسمت بالا و پایین و کاور پشت گوشی که مقداری بی‌دوام بود، استفاده نکردن از فلز در بدنه‌ی دستگاه به‌طور کامل حس می‌شد. در حال حاضر در ال‌جی وی ۲۰، به‌دلیل استفاده کامل از فلز در بدنه‌ی دستگاه، مفاومت آن افزایش یافته است. صفحه‌ی پشت دستگاه از طریق مکانیزم قفل سرد قابل برداشتن است. دکمه‌های صدا از پشت دستگاه به کنار منتقل شده‌اند. دکمه‌ی پاور دستگاه هنوز هم در پشت گوشی است و اسکنر اثرانگشت در آن قرار دارد.

Full-metal-jacket


۲. ماژول دوربین دوگانه در پشت

ال‌جی وی ۱۰ دارای دو دوربین در جلوی خود بود. این اولین دستگاه ال‌جی بود که که دارای یک حسگر منظم و زاویه باز است. در ال‌جی جی ۵، این حسگر زاویه باز به پشت دستگاه در جلوی دوربین منتقل شد. در وی ۲۰ نیز این حسگر در پشت دستگاه قرار دارد. در جلوی دستگاه، دوربین سلفی زاویه‌ی بازی قرار دارد که می‌تواند از طریق نرم‌افزار زوم و انجام بهینه‌سازی‌هایی، به یک دوربین عادی تبدیل شود. در هر کدام از این دو حالت، وضوح تصویر ۵ مگاپیکسل است.

Dual-camera-module-on-the-back-new-solution-on-the-front


۳. صدای DAC برتر و B&O

ال‌جی وی ۱۰ به‌طور پیش‌فرض به فناوری صدای DAC و تقویت‌کننده‌ی هدفون برای علاقه‌مندان واقعی مجهز شده بود و در وی ۲۰ نیز این فناوری‌ها قرار دارند. با وجود چهار DAC و تقویت صدا که حاصل همکاری با Bang & Olufsen است،‌ وی ۲۰ می‌تواند جرئیات و کیفیت بهتری را برای حرفه‌ای‌ها ارائه دهد.

Superior-DAC-B-ampO-audio


۴. تثبیت‌کننده‌ی تصویر دوربین بهبود یافته

با ترکیبی از تثبیت‌کننده‌ی تصویر نوری و الگوریتم‌های نرم‌افزاری پیشرفته، ال‌جی ادعا می‌کند که در دوربین وی ۲۰، شاهد هیچ لرزش، تار و اعوجاج تصویر در عکس‌های گرفته شده نخواهید بود. وجود این ویژگی‌ها، فبلت جدید ال‌جی را به یک دستگاه‌ مناسب برای عکس‌برداری و فیلم‌برداری تبدیل می‌کند.

Improved-camera-image-stabilization


۵. فوکوس خودکار هیبریدی

ال‌جی وی ۱۰ ال‌جی که سال گذشته عرضه شد، دارای فوکوس خودکار لیزری عالی بود اما در وی ۲۰، خبری از فوکوس خودکار لیزری نیست. در این دستگاه یک فوکوس خودکار تشخیص فاز اضافه شده برای سیستم فوکوس خودکار هیبریدی یا Hybrid AF وجود دارد. علاوه بر این، از یک فوکوس خودکار کنتراست اضافی برای تنظیم دقیق این سیستم استفاده شده است. فوکوس خودکار دوربین بسیار سریع و قادر به دنبال کردن یک جسم در حال حرکت در هنگام ضبط ویدیو است.

Hybrid-AF


۶. ضبط صدای بی‌اتلاف، اعوجاح کمتر

ال‌جی وی ‍۱۰ تنها بر روی تصاویر زیبا با دوربین خود تمرکز نکرده بود و سه میکروفون برای حذف بادهای موجود در صدا و ضبط جهت‌دار قابل تنظیم در حالت دستی ویدیو نیز بود. وی ۲۰ بر این اساس، میکروفون‌های بسیار قدرتمندی را در کنار نرم‌افزار ارتقاء یافته به سوگلی جدید خود اضافه کرده است. این فبلت اکنون قادر به ضبط صدای بی‌اتلاف با نمونه‌ی ۲۴ بیت و ۴۸ کیلوهرتز و فشرده‌سازی اعمال شده صفر است. ال‌جی مدعی است که میکروفون‌های در وی ۲۰، دارای نقاط بسیار بالای صوتی است که ضبط صداهای تا ۱۳۲ دسی‌بل را ممکن می‌سازد.

Lossless-audio-recording-less-distortion


۷. صفحه‌نمایش دوم روشن‌تر و بزرگ‌تر

صفحه‌نمایش دوم موجود در بالای صفحه‌نمایش اصلی وی ۱۰، به‌دلیل نور پایینی که داشت، در محیط‌های با نور متوسط به‌راحتی دیده نمی‌شد. این صفحه‌نمایش، تاریک بود و همچنین زاویه‌ی دید پایینی داشت. صفحه‌نمایش دوم موجود در ال‌جی وی ۲۰، دو برابر روشنایی بیشتر (۳۵ نیت در وی ۱۰ و ۶۸ نیت در وی ۲۰) دارد و همچنین مقداری بزرگ‌تر است که به‌همین دلیل، به‌راحتی قابل مشاهده است و می‌تواند پیام‌های شخصی طولانی‌تری را با با استفاده از آن مشاهده کرد.

Brighter-larger-secondary-screen


۸. جدیدترین نسخه‌ی اندروید با نام اندروید نوقا در کنار رابط‌کاربری جدید ال‌جی UX

ال‌جی وی ۲۰ به اولین گوشی‌هوشمندی تبدیل شده است که به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۷ نوقا عرضه می‌شود. همچنین در کنار آن، نسخه‌ی جدید رابط‌کاربری ال‌جی با نام ال‌جی UX قرار دارد؛ در نسخه‌ی جدید آن، ویژگی‌های جدیدی اضافه شده و در مقایسه با UX 5 موجود در ال‌جی جی ۵ بهبود یافته است.

The-newest-LG-UX-Androud-Nougat-on-board


نظر شما درباره‌ی ویژگی‌های جدید ال‌جی وی ۲۰ چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/LG-V20-here-are-all-the-new-features-of-the-metal-clad-beast_id85056″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
24 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
galaxy

بررسی دوربین گذاشتن از اس ۷ خیلی عقب تره مثل جی۵ که تو همه تستها انگار واسه سه سال پیشه مگه میشه ادم تو گوشی سال قبلش دوربینو بترکونه بعد گوشیهای امسالش پسرفت داشته باشن واقعا عجیبه

Kaiser

سنسور دوربین اصلیش هم علی رغم ۱۶ مگاپیکسلی بودن، نسبت به G4، G5 و V10 تغییر کرده. به طوریکه V20 در ماکسیمم رزولوشن، عکس رو به صورت ۴:۳ میگیره (۴۶۵۶ در ۳۴۹۲) نه ۱۶:۹

alireza-asol

اگه از imx298 استفاده کرده باشه که هیچی!
چون هر گوشی تا الان این سنسور رو استفاده کرده دوربینش بد بوده!
کاش imx377 بود… چی میشد…

alireza-asol

الان یه سرچ کردم و دیدم متاسفانه حدسم درست بود و سنسورش imx298 هستش.
یعنی سنسور mate8 mi5 oneplus3

One republic

صفحه نمایش دوم به چه دردی میخوری خدایییش . بود نبودش یکیه . ادم یکم منطقی فکر کنه به این نتیجه میرسه چیز بیخودیه

Mohammàd

دقیقا مثل صفحه خمیده سامسونگ تو سری اس

Google nexus

صفحه خمیده هر چقدرم میانبر نداشته باشه زیباست و زیبایی گوشی رو دو چندان میکنه 😉 😉

saber133

اون بیشتر جنبه زیبایی گوشی هستش تا کارایی……….. و خوب نمیشه هیچ کی هم بگه گوشی زیبا نشده واقعا شده……… ولی قبول دارم کاربرد آنچنانی هم نداره ……
این گوشی دوربینش چرا اینجوریه اصلا با پشت گوشی های الجی حال نمیکنم این جدیدا یک جوریه .. از وی ۲۰ هم که خوشمون نیامد… خدایا به دادمون برس .. نوت که منفجر میشه این که اینجوریه …. نکسوس ها هم که دیگه نیستن به نظر میرسه خدایااااااااا کمک… ببینیم آیفون چه میکنه

Nokia.king

صفحه خمیده زبان طراحیه برای زیبایه . حالا چندتا قابلیت هم بهش دادن

JAGUAR

همون صفحه نمایش خمیده کلی قابلیت نرم افزاری روش هست که تک تک برای شما شبیه رویا و آرزوعه

redeagle

حداقل صفحه خمیده درسته نبودش بهتره ولی دستگاه رو خیلی زیبا کرده و هنگام دیدن فیلم یا عکس حس بی حاشیه بودن رو می ده تازه مثل v20عمر باتری رو کم نمی کنه البته عیب هاش همه می دونن ولی به هر حال فوایدی هم داره :good:

Mustafa Keftanzadeh

خوبیش اینه که حاشیه بالایی گوشی رو کم کرده و مثل گوشی های دیگه زیاد حاشیه نداره .

Google nexus

گوشی خوبیه صفحه qhd حافظه ۶۴ و رم ۴ برای پرچمدار ۲۰۱۶ مناسبه

باتریش خیلی خوبه مخوصا قابل تعویض هست حیف فقط صفحه نمایشش ips هست ( کوزه گر از کوزه شکسته اب میخوره )

من انتظار اسنپ ۸۲۱ داشتم فقط دوربین سلفی مقاومت و طراحیش نسبت به v10 پسرفت داشته

اندروید ۷ هم که عالی دوربینش من نمیدونم اشتباه میکنم یا درست میگم فک کنم همون دوربین ۱۶ جی ۴ باشه که بازم خوبه

اگه قیمتش رو ۲ تومن بیاد میتونه گزینه خوبی باشه 🙂 🙂

redeagle

qhdو رم ۴ خخخخخخ منظورت ایس زد هست داره کنایه می ندازی خخخخخخ همون فول اچ دی زد۲ بسه تمام گوشی های الجی هست رم ۳ هم روی اکسپریا ایکس از خیلی از گوشی های پرچمدار اندرویدی بهتر عمل می کرد فکر کنم فقط اس ۷ سریع تر بود

alireza-asol

یه نکته ای که کسی بهش توجه نکرده اینه که درسته مثل v10 دوربین سلفیش دوگانه نیست اما مثل همون دو حالت زاویه دید عریض و معمولی داره! یعنی پیشرفت کرده نه پسرفت

alireza-asol

اینم نمونه عکس سلفیش در دو حالت
http://www.gsmarena.com/lg_v20_hands_on-review-1490p3.php

شاهرخ حسینی

گوشی خوبیه امیدوارم دوربینش عین G5 نباشه که تو تست چندروز پیش آبروی ال جی رو برد پشتشم زیاد جالب نیست قسمت دوربینش بیرون زده البته شایدم واسه کسی این مهم نباشه ولی واسه من مهمه.

شاهرخ حسینی

گوشی خوبیه امیدوارم دوربینش عین G5 نباشه که تو تست چندروز پیش آبروی ال جی رو برد پشتشم زیاد جالب نیست قسمت دوربینش بیرون زده البته شایدم واسه کسی این مهم نباشه ولی واسه من مهمه.فقط بچه ها باتریش همون ۴۰۰۰ که میگفتن هست؟؟؟ :scratch:

فری

نه . ۳۲۰۰ هست :mail:

☆dani☆

اگه ضد ابم میکرد به احتمال زیاد تا نوروز میخریدمش ولی فعلا انتخابم همون نوت ۷ هستش حالا ببینم آیفون چی چیز خاصی داره بهترین کار صبر کردنه :good:

MOAZEZ

مگه داریم کسیکه هنوز نوت۷ بخواد؟!!!! :unsure:

master slim

افتضاح :yahoo:

Google nexus

حالا چرا خوشحالی معمولا باید ناراحت بشیم :wacko: :wacko: :wacko:

redeagle

اخه این چیه صفحه ی نمایش دوم دوربین دوگانه بازم با دو دوربین اخر هست همون یکی مثل جی چهار می زاشتی مثل ادم این چیه اخه باترشم که انقدر اشغال هست هر جوری شده قابل تعویض ساختش متاسفم نوت ۷ هم اگه منفجر بشه بازم از این بهتره :negative:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی