حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدیو رسمی معرفی اکسپریا ایکس زد پریمیوم (Xperia XZ Premium)

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | تماشا کنید، حتما بخوانید، سونی

اکسپریا ایکس زد پریمیوم (Xperia XZ Premium) امروز رسما توسط سونی معرفی شد. این دستگاه قبلا در شایعات کمتر دیده شده بود و معرفی آن غافلیگیری زیادی در پی داشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ویدیو رسمی معرفی پرچمدار ۲۰۱۷ سونی را با هم مشاهده کنیم.

[aparat id=”RZyfz”]

اکسپریا زد ۵ پریمیوم با اکسپریا زد ۵ تفاوت زیادی نداشتند. ابعاد نمایشگر و رزلوشن به همراه رنگ های خاص از تفاوت های بین این دو دستگاه بودند. حال یک سال و نیم بعد سونی تصمیم به ارایه یک موبایل با نمایشگر ۴K دیگر گرفته است که با همان پسوند پریمیوم نام گذاری اش کرده است. اکسپریا اکس زد اس (Xperia XZs) را می توان بیشتر یک ارتقا نصفه و نیمه قابل انتظار دانست اما اکسپریا ایکس زد پرمیوم (Xperia XZ Premium) غافلگیرکننده تر ظاهر شده است.

[aparat id=”YrgAO”]

اکسپریا ایکس زد پریمیوم با چیپست اسنپدراگون ۸۳۵، نمایشگر ۴K که این بار HDR هم هست و دوربین ارتقا یافته با فناوری Motion Eye ارایه شده است. جذاب ترین بخش این دستگاه پس از طراحی، برای ما فیلم برداری فوق آهسته ۹۶۰ فریم بر ثانیه است. این یعنی ۴ برابر آهسته تر از بهترین گزینه های موجود در بازار.

[aparat id=”ekDZh”]

از نظر طراحی باید گفت دستگاه زیبایی است اما همانطور که می دانید امسال سال دستگاه های بدون حاشیه است، سونی دستگاه خود را با این طراحی سنتی ارایه کرده است. شاید از این نظر کمی عقب تر از دستگاه های روز به حساب آید اما در هر صورت دستگاه زیباییست. نظر شما درباره اکسپریا ایکس زد پریمیوم چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)