حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدیو رسمی معرفی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس

نوشته

7 سال قبل | 5 دیدگاه | مطالب ترنجی

آیفون ۷ با تغییراتی مشخص و زیاد معرفی شده است که سبب می شود خیلی از فعالان در این زمینه آن را به نوعی دارای بیشترین تغییر در بین آیفون هایی که تا به حال معرفی شده اند، بدانند. این تغییرات در ظاهر، سبک کلی استفاده و البته پیشرفت سخت افزاری خود را نشان می دهند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس ضد آب، بدون جک ۳٫۵ میلی متری صدا، دارای بلندگوی های دوتایی استریو، دوربین های پیشرفته تر و … که در دو رنگ مشکی جدید هم ارایه خواهند شد، بیشتر آشنا شویم!

تغییراتی همچون حذف جک ۳٫۵ میلی متری صدا، ضد آب شدن آیفون ۷ و ۷ پلاس، دوربین های بهتر، استریو شدن بلندگو ها و البته رنگ های جدید از مواردی است که می تواند تغییرات زیادتری نسبت به دیگر ارتقاهای آیفونی، به حساب آید. بدون شک می توان گفت اپل توانسته است در آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس بیش از پیش به جلو برود و البته به مواردی که شاید خیلی از برندهای دیگر از سال های دور ارایه می دادند، برسد!

اجازه بدهید ویدیو جذاب معرفی رسمی اپل برای آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس را با هم ببینیم:

[aparat]http://www.aparat.com/v/qGZJi[/aparat]

نظر شما درباره آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس چیست؟

[su_button url=”https://www.youtube.com/watch?v=Q6dsRpVyyWs” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]Apple[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
milad beyk

این عالیه
من ۶اس پلاس دارم
اما عاشق این شدم مخصوصا رنگ مشکیش :yahoo:

ghost

تنها سوپرایز امشب برای من ضد آب بودن اپل واچ تا عمق ۵۰ متر بود واقعا جالب بود بقیه چیزا که به لطف لو دهنده گان با تمام جزئیات فاش شده بود. کاش این شرکت ها چندتا سوپرایز اساسی رو نگه می داشتن برای مراسم معرفی 😐
خبر خوب هم اینه که احتمالا تو نسل بعد سامسونگ بالاخره اسپیکر استریو میذاره رو پرچمداراش. دیگه حقیقتا نوآوری ها تو صنعت موبایل خیلی محدود شده، وقتشه دنیای تکنولوژی با یه جهش انقلابی دوباره به تکاپو بیفته. شاید گوشی های انعطاف پذیر، باتری های با طول عمر بسیار بالا یا یه ایده کلا بکر و دست نخورده.
خودم به شخصه به شدت منتظر کامپوترهای کوانتومی ام.

فری

خبر خوب هم اینه که احتمالا تو نسل بعد سامسونگ بالاخره اسپیکر استریو میذاره رو پرچمداراش. :whistle:

Ramin 8890 gamer

فوق العادس لامصب…
اینیم که میگین سامسونگم قراره کپی بزنه و اینا…
خخخ ما به ترولا غذا نمیدیم B-)

ghost

کار خوبی می کنی ولی من اصلا قصد ترول کردن نداشتم اگه کامنت های قبلی من رو دیده بودی هرگز این حرف رو نمی زدی، در هر صورت من همیشه دوست داشتم اسپیکر استریو بیاد رو گوشیهای سامسونگ، دیگه اسپیکر استریو هم کپی کردن داره مگه، این دو تا تو رقابتن طبیعیه نخوان اون یکی برتری داشته باشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)