حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وقتی یک راننده خودرو Pokémon Go بازی می‌کند

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | بازی

به‌نظر شما اینکه یک راننده خودرو سواری، ساعت ۳ نیمه‌شب Pokémon Go بازی کند، عادی است؟ پلیس تورنتو اخیراً یک ویدئو در یوتیوب منتشر کرده که یک هلیکوپتر پلیس در تعقیب یک راننده در حال «رانندگی مشکوک» ضبط کرده است. منظور از «مشکوک» در این ویدئو، رانندگی آهسته و حلزونی با توقف و حرکت پیاپی بدون دلیل مشخص است. کنجکاو شدید؟ در ادامه با ما همراه باشید.

ویدئو را تماشا کنید:

 

 

در حالی که پلیس احتمالاً ابتدا این فرضیه را مطرح کرده بود که با یک راننده بسیار مست سروکار دارند، واقعیت وقتی معلوم شد که یک افسر پلیس خودرو را متوقف کرد تا ببیند دقیقاً چه‌خبر است.

بعد از یک مکالمه حدوداً ۴۰ ثانیه‌ای که احتمالاً شامل این جمله از طرف راننده بوده که «یک لحظه صبر کن، من واقعاً باید این پوکمون رو بگیرم!»، افسر با بی‌سیم خبر داده که، بله، راننده پشت فرمان خودرو «مشکوک» در واقع در حال انجام بازی واقعیت افزوده (Augmented Reality) موفق در ابعاد بین‌المللی به‌نام Pokémon Go بوده است.

اداره پلیسی که این راننده را متوقف کرده، در یوتیوب گفته می‌خواهد:

«به عموم مردم و به کسانی که این بازی را انجام می‌دهند متذکر شود که هر نوع حواس پرتی حین رانندگی یا راه رفتن در مسیرهای جاده و خیابان یا نزدیک آنها می‌تواند خطرناک باشد».

اگر در جریان نیستید، این بازی شامل جستجو در دنیای واقعی‌ (به‌کمک دوربین گوشی همراه) برای گرفتن هیولاهای مجازی به‌همراه برخی فعالیت‌های دیگر است.

البته در این مورد این راننده شانس آورد و چیزی بیشتر از «یک تذکر جدی» از طرف مقامات دریافت نکرد. البته نتیجه در ژاپن می‌توانست متفاوت باشد، چرا که پلیس ژاپن تاکنون صدها برگ جریمه برای رانندگان در حال انجام این بازی صادر کرده است. پلیس تایوان نیز به دلیل مشابهی مشغول به متوقف کردن رانندگان و تذکر دادن به آنها بوده است.

سازنده Pokémon Go که از این اتفاقات آگاه بوده، اخیراً یک هشدار به این بازی اضافه کرده که امیدوار است بتواند رانندگان را به این ترغیب کند که به‌جای نگاه‌کرده به صفحه گوشی هوشمند خود، جاده را نگاه کنند.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
fouzhan

????

محمد کردزنگنه

این ویدیو از سایت همسایه است دیدنش خالی از لطف نیست مردم شبیه زامبی ها شدن 🙁
http://www.aparat.com/v/raz1g

Samsung--Electronics

سلام :bye: :bye:
خیلی جالب بود آخرش :yes:
پلیسه گفت امیدوارم همه پوکمن هاش رو گرفته باشه :yahoo: :yahoo: :whistle:
بازی خوبیه اگر برای گرفتن پوکمن ها راه بری و فعالیت داشته باشی. :yes: نه این که بشینی پشت ماشین
ممنون :rose: :rose:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علي رسول زاده