حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ورژن های مختلف اچ تی سی وان ای۹ (HTC One A9)، تأییدیه های FCC و GCF را دریافت کرد

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

تمهیدات جهت رونمایی از گوشی  (اچ تی سی وان ای۹)HTC One A9 ادامه دارد زیرا که این گوشی همراه توسط FCC در ایالات متحده، و توسط GCF تایید شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید

دوما اینکه تایید کرد نام دستگاه HTC One A9 (به این دلیل که شکی باقی نماند)می‌باشد. در حال حاضر، این گوشی چیزی بیش از یک گوشی متوسط می‌باشد. بنیانگذاران HTC و مدیر عامل شرکت شر وانگ از این گوشی به عنوان  “( hero) قهرمان” یاد کرده است.

در حالی که او، آن را آشکارا بیان نکرد اما، مفهوم بود که این گوشی را برای نجات آینده و حفظ بازار شرکت ارائه کرده‌است. در ابتدا با نام “Aero” ارائه شد (که برای تلفن‌های موبایل بیش از حد مانند قهرمان بوده است)، طرفداران ناراضی گوشی HTC One M9، Hero را به عنوان  گل سرسبد گوشی‌های این شرکت می‌شناسند.

یک گزارش بیان کرده‌است که این دیوایس می تواند با پردازنده‌ی deca-core در MediaTekبا MT6797 SoC عمل کند. همانطور که معلوم شد، گوشی HTC One A9 ظاهرا یک گوشی با ابعاد متوسط است که دارای یک صفحه نمایش ۵ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰ * ۱۹۲۰است. این دستگاه توسط Snapdragon 617 SoC تغذیه می‌شود با طراحی ۲GB رم در داخلی. کیفیت دوربین عقب این گوشی ۱۳MP (با OIS)، با یک دوربین ۴MP Ultrapixel در قسمت جلو. تغذیه‌ی این دیوایس با یک باتری ۲۱۵۰mAh فراهم می‌شود و دارای آندروید ۶ از پیش نصب شده‌است. انتظار می رود از A9 در اکتبر ۲۰ در یک رویداد رسانه‌ای HTC پرده برداری شود، FCC یک گوشی با شماره مدل ۲PQ9100 را تایید کرده‌است. با توجه به پیشوند ۲PQ9 و مابقی اعداد و ارقام، می‌توان گفت که نمایانگر HTC One A9، است. باند بر روی این مدل (به نام A9u توسط FCC) نشان می‌دهد ‌که این دیوایس یک نسخه بین المللی است. شماره مدل ۲PQ9120 باند LTE 2، ۴، ۵، ۷، ۱۲،را پشتیبانی می‌کند که در شمال امریکا استفاده می شود. در نهایت، ۲PQ9300 با باندهای LTE 25 و ۲۶، که توسط با حداکثر سرعت به کار گرفته می‌شود. کسانی که در انتظار گوشی بعدی HTC هستند، مجبور خواهند شد که تا سه ماهه اول سال  ۲۰۱۶صبر کنند. در آن زمان، ما می توانیم فبلت ۶ اینچی HTC O2 را ببینیم. این دستگاه انتظار می‌رود تا با Snapdragon 820 درایو شود، و تا اواخر ماه جولای شایعه شده‌بود پس از انتشار گوشی HTC One A9، به بازار ارائه خواهد شد. بیانیه نشان داد که فبلت دارای ویژگی‌های جدید و یک زبان طراحی منحصر به فرد است، که به طرفداران HTC این امید رو داد تا برای سال آینده نیز وفادار باقی بمانند.

گزارش از ویتنام در تاریخ ۲۵ جولای ۲۰۱۵ حاکی از این است که شایعه‌ی اینکه HTC Aero تنها گوشی جدید از برنامه‌های طراحی مجدد سازنده‌ی آن خواهد بود، کذب است. با توجه به HTC Vietnam، این شرکت تولیدی تلفن همراه می‌خواهد یک فبلت با امکانات بیشتر، جدیدتر و طراحی سخت افزار منحصر به فرد تولید کند. HTC به طور سنتی انواع مختلفی از تولیدات سرسبد خود، مانند HTC One max و HTC One M9 +، ارائه داده‌است. بنابراین ارائه یک نسخه از فبلت Aero برای HTC دور ازانتظار نیست.

پرچمدار فعلی HTC، گوشی مدل HTC One M9، موجب فروش و فاجعه مالی برای شرکت می‌باشد. این شرکت بدترین آپریل شش سال گذشته را پشت سر گذاشته است.

مدیر عامل شرکت شر وانگ برای غوطه وری قیمت سهام این شرکت در نشست سالانه سهامداران عذرخواهی کرد، اما گفت که همه ما باید دوباره در ماه اکتبر صحبت کنیم، زمانی که شرکت از  “( hero) قهرمان” پرده برداری خواهد کرد.

HTC-One-A9-Aero-2

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Various-HTC-One-A9-versions-receive-FCC-and-GCF-certification_id74362″ target=”blank” background=”#159f84″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ADIDAS

خیلی چرت طراحی شده

mohammadkhan

باشه … قول میدم یه بار m9یاm9 plus از نزدیک ندیدین که بدونین چین حالا اینم ندیده اینقد نگین چرت

HAMID3D

من هم منتظر فبلت ۶اینچی O2یا One max 2
هستم امیدوارم بدنش از سرامیک باشه :yahoo: :rose: :heart:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....